سلطان اللحيانی، کاپیتان سابق الوحده، معتقد است رومارینیو و تالیسکا بازیکنان تاثیرگذارتری نسبت به کریستیانو رونالدو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه:از استقلال نباید انتظار زیادی در فصل آینده با این شرایط داشت گفت: مدیران سفارشی و تحمیلی در سالهای اخیر فوتبال را نابود کردند.
یک کارشناس فوتبال پرتغال به مدیران باشگاه پورتو هشدار داد از فروش مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم خودداری کنند.
یک کارشناس فوتبال پرتغال به مدیران باشگاه پورتو هشدار داد از فروش مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم خودداری کنند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم جوانان در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، گفت: یک تیم با استعداد به نحوی بازی کرد که هیچ دفاع فنی برای خود باقی نگذاشت.
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
کارشناس فوتبال روسیه توصیه کرد تیم ملی این کشور باید با تمام قوا برابر ایران به میدان برود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی شرکت کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس حقوقی ورزش راهکارهای تقابل با استفاده از عنوان جعلی برای مسابقات جام کشورهای عربی را ارائه کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.
کارشناس فوتبال در گفت و گو با تلویزیون المیادین لبنان از شکست تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی و از دست رفتن فرصت صعود به مرحله دوم رقابت ها اظهار تاسف کرد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.
خبرنگار و کارشناس فوتسال ژاپن به شکست تیم ملی فوتسال این کشور برابر عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.
کارشناس داوری گفت: حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر ملوان غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود و باید اخراج می‌شد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عدم حمایت باشگاه هاز تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک گفت: این تیم سالهاست مثل طفل سرراهی در ورزش ایران است و هیچ وقت حمایت کاملی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ