عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
صنعت فولاد و سیمان از مهم ترین صنایع جهان در توسعه اقتصادی کشور ها هستند. سیمان پس از آب پرمصرف ترین محصول جهان بشمار می آید. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی سیمان اردستان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان بپردازیم. شرکتی که در سال های اخیر سهام آن در بورس برای اولین بار عرضه شد.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
مدت ها است که بنا به تصمیماتی که جهت بهبود روند بورس اتخاذ شد، عرضه اولیه ها متوقف گردیده است. پرسش بسیاری از سهامداران این است که عرضه اولیه ها چه زمانی از سر گرفته خواهند شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
سازمان بورس اعلام‌کرد: در پی تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس در جلسه فوق‌العاده روز گذشته، عرضه اولیه‌ها تا زمان پایداری شرایط بازار، متوقف خواهد شد.
تاکنون ۱۲ نماد در سال جاری عرضه اولیه شده اند. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده امسال تاکنون از زمان عرضه چگونه بوده است؟ کدام نماد بازدهی بهتری داشته است؟
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ثبت افزایش سرمایه نمادی که در روزهای آینده نیز در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
محققان گفتند که یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین B ۶ به ویژه مواد مغذی ضروری را برای عملکرد صحیح تنظیم خلق و خو فراهم می‌کند.
لایحه تشکیل بورس اوراق بهادار تهران در اردیبهشت ۱۳۴۵ در مجلس شورای ملی تصویب شد و در پانزدهم بهمن ۱۳۴۶، بورس تهران آغاز به کار نمود، روز گذشته پنجاه و چهارمین سالگرد تشکیل بورس اوراق بهادار در ایران بود که به عنوان روز سهامدار نامگذاری شده است.
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ