محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر اردن در رأس هیئتی بلندپایه برای دیدار رسمی با مقامات عراقی و رایزنی در حوزه‌های گوناگون به این کشور سفر کرد.
معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار شهردار تهران از موافقت نخست‌ وزیر عراق با ورود خودرو‌ های ایرانی به داخل خاک عراق در ایام اربعین خبر داد.
بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیر انگلیس، رئیس‌‎جمهور ترکیه و «ریشی سوناک» در دیدار امروز «بر عزم مشترک دوکشور برای اطمینان از دستیابی به ظرفیت کامل روابط لندن و آنکارا» تأکید کردند.
وزیر دفاع ترکیه گفت که دیدار اردوغان با نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق بر مبارزه با ترویسم تاثیر مثبتی خواهد داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در مجتمع ریاست جمهوری بش‌ تپه دیدار کردند.
«محمد شیاع السودانی» و «سید عمار حکیم» ضمن دیدار در بغداد، درباره مسائل عمومی و وضعیت اقتصادی و امنیتی عراق گفتگو کردند.
وزیر نفت در جریان دیدار و گفت‌وگو با نخست‌وزیر و وزیر نفت عراق بر حل موانع موجود در زمینه همکاری‌های گازی تأکید کرد.
در دیدار وزیر نفت ایران با نخست‌وزیر عراق، بغداد و تهران یادداشت‌تفاهمی امضا کردند تا همکاری های خود را در زمینه صنایع پتروشیمی و به طور کلی در حوزه نفت افزایش دهند.
نخست‌وزیر عراق در جریان دیدار با وزیر خارجه اوکراین بر مخالفت بغداد با جنگ‌ها و درگیری‌های مسلحانه تاکید کرد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
نخست‌وزیر عراق در محل اقامت خود در برلین با سوینیا شولتسه وزیر همکاری اقتصادی و توسعه آلمان، دیدار کرد.
نخست‌وزیر عراق در دیدار با نمایندگان شرکت‌های آلمانی گفت که عراق در پی شراکت راهبردی با آلمان در همه عرصه‌ها به‌خصوص انرژی است.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه تاکید کردند که با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نخست‌وزیر عراق که به کویت سفر کرده است با مشعل الاحمد الصباح، ولیعهد این کشور با حضور احمد نواف الاحمد الصباح، نخست‌وزیر کویت دیدار کرد.
نخست‌وزیر سابق عراق پیشنهاد کرده که بانک مرکزی ارزش دینار در برابر دلار را افزایش دهد تا جلوی بالا رفتن قیمت‌ها در این کشور گرفته شود.
نخست‌ وزیر پیشین عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درباره آخرین تحولات عراق و موضوعات مهم منطقه بحث و گفتگو کردند.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
فرمانده نیروهای تروریستی ستاد مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام با نخست‌وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ