بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیر انگلیس، رئیس‌‎جمهور ترکیه و «ریشی سوناک» در دیدار امروز «بر عزم مشترک دوکشور برای اطمینان از دستیابی به ظرفیت کامل روابط لندن و آنکارا» تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خاجه کشورمان با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با شهباز شریف دیدار کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در حاشیه دومین نشست سران روسیه- آفریقا در سن‌پترزبورگ با نخست‌وزیر اتیوپی دیدار کرد.
نخست‌وزیران بحرین و انگلیس در مقر نخست‌وزیری این کشور در لندن دیدار و گفت‌وگو کردند.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
نخست‌ وزیر هند امروز با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در کاخ اتحادیه قاهره دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در سومین مقصد سفر خود به حاشیه خلیج فارس در کویت حضور دارد با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
رییس‌جمهور روسیه در دیدار امروز با نخست‌وزیر کوبا تصریح کرد: مسکو هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا همکاری اقتصادی فیمابین به غلبه بر تحریم‌های غیرقانونی هاوانا کمک کند.
«محمد شیاع السودانی» و «سید عمار حکیم» ضمن دیدار در بغداد، درباره مسائل عمومی و وضعیت اقتصادی و امنیتی عراق گفتگو کردند.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
رسانه‌های پاکستانی از دیدار فردا پنجشنبه رییس‎‌جمهور ایران و نخست‌وزیر پاکستان در ایالت بلوچستان خبر می دهند.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید اگر شرایط مناسب باشد، برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، احتمالا به کی‌یف سفر خواهد کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌وزیر لبنان دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
نخست‌ وزیر اوکراین امروز با همتای خود از جمهوری چک در شهر کی یف دیدار و رایزنی کرد.
نخست‌ وزیر پیشین عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درباره آخرین تحولات عراق و موضوعات مهم منطقه بحث و گفتگو کردند.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ