رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه تاکید کردند که با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس توافق کردند که از این پس بر روی سینه پیراهن‌های خود از نام و نشان شرکت‌های شرط‌بندی استفاده نکنند.
سینه مرع شکم را می‌توانید در هر ابعاد که دوست دارید تهیه کنید و به همراه یک زرشک پلو خوشمزه سرو کنید. اگر دوست دارید در غذاهای خود تنوع غذایی ایجاد کنید سینه مرغ شکم پر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.
قیمت پروژه توسط تیونر مورد اشاره قرار نگرفته است اما قطعا هزینه سنگینی را همراه خود دارد زیرا مرسدس بنز آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس در حالت استاندارد برچسب 210 هزار دلاری را بر سینه دارد.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، مدال طلای مسابقات کرواسی را به خود اختصاص داد.
روزنامه کیهان در خبر‌های ویژه خود مجددا به مولوی عبدالحمید حمله کرد و نوشت: مشکوک است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، پس از حمایت عجیب از حزب انگلیسی- صهیونیستی بهائیت، اینک سنگ اشغالگران را به سینه می‌زند و با ادبیات دیکته‌شده آمریکا و انگلیس و حتی صهیونیست‌ها، مدعی صلح حکومت اسرائیل و فلسطینی‌ها می‌شود.
اضطراب شایع‌ترین وضعیت سلامت روانی است که افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اضطراب می‌تواند تاثیر مضری بر زندگی روزمره بگذارد و علائمی مانند جویدن ناخن، نگرانی بیش از حد، درد قفسه سینه و مشکلات خواب را ایجاد کند.
یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود.
دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو فهرست سیاه خود را علیه اتحادیه اروپا گسترده تر خواهد کرد.
گستردگی علائم، از ویژگی‌های خاص بیماری رفلاکس است. علامت معمول و رایج رفلاکس، احساس سوزش و گرمی در پشت جناغ سینه فرد است، که گاهی به فک، گوش‌ها و شانه‌ها نیز تیر می‌کشد، علامت بعدی این است که خود مواد غذایی یا ترشحات معده، به داخل مری و حتی دهان وارد می‌شوند.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
در طول تمام اتفاقات یک مصاف پرحاشیه دیگر برابر استقلال امیر قلعه‌نویی دست به سینه روی صندلی خود در نیمکت تکیه زده بود و ناراحتی و عصبانیت از وجودش فوران می‌کرد.
سانه با گل زیبایی که مقابل بارسا به ثمر رساند نشان داد که می خواهد امسال فصلی متفاوت را رقم بزند.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.
رهبر انقلاب فرمودند: پیروان اهل‌بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت سر نظام سلطه،سینه سپر کرد و به اعتراف خود مستکبران،بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.
آیت الله خامنه‌ای در فرمودند: شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد، سینه سپر کرد و این اژد‌های هفت سری را که در همه‌ی شئون زندگی کشور‌ها و دولت‌ها و ملت‌ها به نحو ظالمانه و جبّارانه شرکت میکرد متوقف کرد که امروز خود آن‌ها اعتراف میکنند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است.
پس از اینکه لوکادیا اولین جلسه تمرینی را با پیراهن بدون اسم سپری کرد، باشگاه پرسپولیس خیلی زود کیت اختصاصی او را در اختیارش قرار داد تا مهاجم هلندی نام Loca را روی سینه خود ببیند
فرمانده کل انتظامی گفت: جوانان باید سیره و منش شهیدان بزرگ و گرانقدری همچون شهیدان همت، باکری، خرازی، کاظمی و شهید سلیمانی را در رأس امور زندگی خود قرار دهند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ