رفیعی،هافبک پرسپولیس معتقد است قوانین وضع شده جدید به ضرر فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا و یوونتوس رسما از بازنشستگی‌اش خبر داد و در 45 سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
مربی تیم ملی هندبال زنان می‌گوید کاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بارها قول اعزام تیم ملی هندبال زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو را نداده بودند.
حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی ها دارد.
ساندرو، بازیکن سابق بارسلونا، دوست داشت لیونل مسی بر می گشت و او برای آخرین بار بازی برابر او را تجربه می کرد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
هادی شکوری معتقد است با توجه به پتانسیل بازیکنان استقلال، تفکرات جواد نکونام هم در این تیم دچار تغییر خواهد شد.
گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.
ژوائو کانسلو، مدافع سیتی که به صورت قرضی در بایرن حضور دارد، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان پیامی خطاب به هواداران منچسترسیتی منتشر کرد.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
وئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
لوئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
سرمربی حریف فردای پورتو گفت که علاقه دارد چند بازیکن برابر تیمش بازی نکنند که مهدی طارمی یکی از این نفرات است.
علیرضا طلوع کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
بازیکن استقلال: کاش به پرسپولیس ایستگاهی نمی‌دادیم
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
بازیکن تیم فوتبال امید ایران که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به جام جهانی قطر بود، گفت: کارلوس‌ کی‌روش نکات آموزنده‌ای به ما یاد داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ