سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
درست است که فوتبال در هر لیگ اروپایی دشواری خاص خودش را دارد؛ ولی قاعدتا نمی‌توان دستاوردی را که علی دایی و علی کریمی در بایرن مونیخ داشتند، هم‌ردیف قهرمانی‌های دیگر گذاشت.
مصرف روزانه کیوی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و بروز یبوست ناشی از روزه‌داری را بهبود می‌بخشد. یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند.
امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
علی دایی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رییس فیفا پرده برداشته؛ او گفته از اینفانتینو پیگیر نام جعلی درباره خلیج فارس شده است.
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد. چرا ما این‌قدر علی دایی را دوست داریم
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد.
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
دایی با چه اتهامی ممنوع‌الخروج شد و چرا عفو به او تعلق نگرفته؟
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟
از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند.
از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از اظهارات تند کریستیانو رونالدو نسبت به خودش گیج و متعجب شده است.
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
حسین شهریاری معتقد است مس کرمان از داوری‌ها ضربه خورده و مظلوم واقع شده است.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ