ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مترو و اماکن اصناف اجرایی شود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین است و به سقف هم نمی‌رسد.
مدیر برنامه های ایتالیایی متئو آندرسون از قوانین فوتبالی برای رهایی او از زنیت استفاده کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برای بهتر شدن شرایط این رشته قوانین سختگیرانه تری در نظر خواهند گرفت.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هنوز روشن نیست.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دو بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند.
اخلاق نیکوماخوس اثری بی‌ مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران از تدوین لوایح برای اصلاح برخی قوانین قدیمی در حوزه آب خبرداد.
سری A با قوانین جدید در نظر دارد زمان بازی موثر در هر مسابقه را افزایش بدهد.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
در صورتی که فردا مصاف نوجوانان ایران – یمن در وقت قانونی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیم به ضربات پنالتی خواهند رفت. به واقع این بازی وقت اضافه ندارد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس در شورای حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر گفت: قوانین جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مصلحت کودک و حقوق والدین دارد.
براساس قوانین کشور ما، حق طلاق با مرد است. یعنی مرد تصمیم گیرنده طلاق و جدایی است. به این ترتیب مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند درخواست طلاق همسر را به دادگاه ارائه دهد و در صورت پرداخت تمامی حقوق زن (مهریه، نفقه، اجرت‌المثل و ..) از همسر خود جدا شود. اما آیا اگر زنی این حق را داشته باشد، می‌تواند طلاق بگیرد؟ یا به‌طور کلی برخورداری از این حق برای زن چه مزایایی دارد؟
به نظر نمی‌رسد تسلط کی‌روش روی قوانین فیفا به اندازه‌ای باشد که نسبت به ممکن نبودن پروسه حضور بازیکنان جوان فوتبال ایران در تیم ملی قطر آگاه نباشد.
در کلاس توجیهی فدراسیون فوتبال برای داوران، مشابه صحنه مشکوک در دربی پایتخت به عنوان نمونه خطای هند پنالتی آموزش داده شده بود.
وزیر خارجه عراق تاکید کرد که شرایط کنونی و قوانین موجود در این کشور به هیچ عنوان اجازه عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را نمی‌دهد.
از دیدگاه روان‌شناسی، مهم‌ترین کار‌ها بعد از طلاق شامل قطع تماس ممنوعیت رویابافی، دوست‌داشتن خود و ... هستند.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
فیفا قوانین جدیدی برای دروازه بان‌ها زمان زدن پنالتی اعمال کرد.
این روزها خمس در تیم تراکتور حرف اول و آخر را میزند و اکنون در اقدامی سخت گیرانه حضور در رسانه‌های تصویری را برای بازیکنان ممنوع کرده است.
قوانین موجود مربوط به ایثارگران اجرایی شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ