رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارند تیمی ۴۰ نفره تشکیل دهند و کارشناسان فناوری را استخدام کنند تا قوانین جدیدی را برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
فیفا قوانین جدیدی برای دروازه بان‌ها زمان زدن پنالتی اعمال کرد.
شورای اتحادیه اروپا در قوانین جدید خود تسهیلات ویژه ای را برای دارندگان گذرنامه کوزوو ارائه می کند.
وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت خزانه داری آمریکا مشغول آماده سازی یک برنامه  جدید است که سرمایه گذاری در بخش های خاصی از کشورهای متخاصم را ممنوع می کند.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی، قوانین جدیدی برای هوش مصنوعی  پیشنهاد کرده که هدف آنها برطرف کردن نگرانی درباره ریسک هایی در خصوص چت باتChat GPT و کل این صنعت است.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره عوامل موثر در بروز تصادفات،برخی قوانین نیاز به بازنگری با شرایط جدید دارد
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
نخست‌ وزیر جدید ایتالیا در سخنانی در پارلمان کشورش تأکید کرد: خواستار بهبود قوانین در اتحادیه اروپا هستیم.
وزیر خارجه سوئد امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از وضوع تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران در حمایت از اغتشاش‌گران خبر داد.
وزیر خارجه سوئد امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از وضوع تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران در حمایت از اغتشاش‌گران خبر داد.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، قوانین جدیدی را برای کنترل بازیکنان این تیم وضع کرده است.
هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد
قوانین جدید فیفا درباره خطای هند و پنالتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ