دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم پرسپولیس به خاطر اظهارنظرهایش درباره سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی به کمیته اخلاق احضار شده است.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب و برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر کرد..
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان جدید فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص دو دیدار پرسپولیس در لیگ برتر را منتشر کرد.
کولینا رئیس کمیته داوران فیفا درباره قوانین سفت و سخت داوری در قطر و همچنین برخی تکنولوژی های جدید در جام جهانی صحبت کرده است.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو، گفت: با حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا موفق شدیم به جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی اشراف پیدا کنیم و نسبت به قوانین داوری کاملا به روز شدیم.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
دلیل اتخاد این جریمه محاسبه آن با دلار بوده است. از آنجایی که ساپینتو به دلار با استقلال قرارداد امضاء کرده است کمیته انضباطی مبنتی بر قوانین بین المللی جریمه دلاری برای او در نظر گرفته است.
دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه برای انتخابات این کمیته آیین نامه انتخاباتی تدوین خواهد شد، تاکید کرد: شرایطی برای پست‌های مختلف تعیین می‌شود که سختگیرانه نیست.
بیست و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در محل تالار پارالمپیک موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک برگزار می شود.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: احیا واحدهای حسابرسی داخلی در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه شهردای تهران در گرو ایجاد و استقرار کمیته حسابرسی داخلی است.
سرپیچی و گردنکشی دبیر کمیته المپیک از حکم بازنشستگی‌اش!
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته المپیک در حالی به پایان رسید که برخی مدعیان حضور در این انتخابات بدون توجه به قوانین و با تخلف اقدام به نام‌نویسی کردند؛ از جمله دبیرکل کمیته!
ظهر هوا بشدت گرم می‌شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است؛ لذا باوجود قوانین و سخت گیری‌های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه‌های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم‌ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق‌ها قرار دادیم.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
گروه بهمن از حضور ویژه خود در نمایشگاه بین المللی شهر تبریز خبر داد.
کاهش سفارشات ماشین‌آلات ژاپن برای اولین‌بار
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ