عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره استقلال به صورت غیر مستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.
سزار آرائوخو، مدافع تیم اورلاندو سیتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
رضایی با اشاره به اینکه دشمن موضوع زن را در ایران هدف قرار داده است چراکه از نوع تربیت زنان، احیای مادری در ایران و فداکاری آن‌ها برای دین و وطن در ترس است اظهار کرد: دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
وزارت خارجه سوریه سرقت نفت این کشور از سوی آمریکا را در تعارض با قوانین بین‌المللی دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با برنتفورد می‌گوید خط میانی برای یک تیم تعیین‌کننده است و غیبت دو هافبک درجه‌یک تیم او ضربه قابل توجهی به شیاطین سرخ زده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حفظ دین و ایستادن پای دین از تکالیف ما در عصر غیبت است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تمام تلاش مجلس افزایش پیدا نکردن سقف بودجه در سال آینده است و مغایرت ۴۰۰ همتی هم در بودجه درست نیست.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
دنبال این هستیم تا مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن را در جزیره ابوموسی به نام خلیج فارس که نسبت به هر دوی آنها غیرت ملی داریم و مایه مباهات ما ایرانیان است برگزار کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ به سمتی می رویم که کمترین مغایرت میان عملکرد بودجه و لایحه دولت را داشته باشیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته ایم.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پیروزی تیمش مقابل برزیل را چیزی شبیه به یک معجزه توصیف کرد.
رئیس جمهور قانون اساسی را مشتمل بر اساس و اصولی دانست که هم نشان از حقوق آحاد شهروندان و هم نشان از تکالیف مسئولان و دست‌اندرکاران دارد و گفت: اینکه فرهیختگان و صاحب‌نظران، کیفیت اجرای اصول قانون اساسی را نه صرفا در محافل آکادمیک و علمی بلکه در عرصه اجتماعی مورد بررسی و نظارت قرار دهند، بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.
سرپرست شرکت دخانیات تهران، با بیان اینکه زندگی میرزا کوچک خان در سه کلمه دینداری، وطن‌خواهی و مردم‌باوری خلاصه می شود، گفت: همه ما در وجود خود می‌توانیم میرزایی از آزادگی و غیرت داشته باشیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر بچه‌های فوتبال ما غرور و غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، قطعا پیروز می‌شوند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا در حالی که می‌خواستند بگویند این‌ها نظر ما نیست با انتشار متن‌هایی با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی «بی غیرت»، «وطن فروش» و «خائن» نامیده شدند.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: داوطلبان باید نسبت به بررسی معدل درج شده در مدارک تحصیلی اقدام و عدد دقیق معدل خود را هنگام انتخاب رشته درج کنند، البته انتخاب رشته داوطلبان نیز تا پایان زمان مشخص شده، قابل ویرایش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ