دنبال این هستیم تا مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن را در جزیره ابوموسی به نام خلیج فارس که نسبت به هر دوی آنها غیرت ملی داریم و مایه مباهات ما ایرانیان است برگزار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوندگان دوی سرعت در مسابقات جهانی 2023 با تأخیر 10 دقیقه‌ای مسابقه خود را شروع کردند!
دونده نیجریه‌ای از اتهام دوپینگ تبرئه شد.
رکورددار دوی 100 متر زیر 20 سال جهان به‌طور موقت محروم شد.
خطا و حذف امیریان در دوی ۸۰۰متر یونیورسیاد
آبروریزی خواهرزاده معاون وزیر در دوی زنان جهان
مرد اسپانیایی با تمرینات سخت بدنسازی می‌خواهد تیمی قدرتمند را برای فصل جدید بسازد.
جیک وایتمن، دونده بریتانیایی اعلام کرد در مسابقات جام جهانی 2023 در بوداپست شرکت نخواهد کرد.
رکورد ملی دوی ۱۰۰متر زنان ایران شکست
سنگربان جدید میلان از علاقه‌اش برای تمرین در کنار گلر فرانسوی روسونری می‌گوید.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
حمیده اسماعیل نژاد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان را شکست و قهرمان رقابت‌های بین المللی ارزروم ترکیه شد.
حسن تفتیان در رقابتی بین‌المللی به میزبانی جامائیکا به نایب‌قهرمانی دوی ۱۰۰ متر دست پیدا کرد.
عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
فمکه بول، دونده هلندی رکورد جهانی 400 متر داخل سالن را پس از 41 سال شکست.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
فصیحی با زمان ۷.۲۸ ثانیه زودتر به خط پایان رسید و با کسب عنوان قهرمانی، صاحب مدال طلا شد، بر همین اساس فرزانه فصیحی موفق شد با ثبت زمان ۷.۲۸ ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و مقتدرانه مدال طلا و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
رکورد دوی ۱۰۰متر سرعت ایران شکسته شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!/ پایان مرگبار یک شراکت ناکام/ مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!/ بازداشت سارقان میلیاردی خانه های کرج/ قاتل فراری در کمتر از یک هفته دستگیر شد/ پرداخت دیه اوان قتل شاگرد مغازه/ ماجرای خودروهای سرقتی که دود می شدند!/ ردپای صاحب رستوران در قتل مرد تاجر
رئیس جمهور گفت: سیاست و تلاش دولت کنترل تورم و جلوگیری از اقدامات تورم‌زا بوده و در این زمینه حتی مواردی درخواست اصلاح قانون نیز به مجلس ارائه شد که اثر تورمی نداشته باشد.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۹ مرداد را بخوانید.
فصیحی موفق شد در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر در ترکیه با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۴ثانیه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی ایران را یک صدم‌ثانیه ارتقاء دهد.
پیش از ظهور مک‌لاگلین در دو و میدانی جهان، رکورد این ماده ۵۲ ثانیه و ۱۶ ثانیه بود و در اختیار «دلیله محمد» دیگر دونده آمریکایی قرار داشت. اما مک‌لاگلین ۷ تیر پارسال در مسابقات انتخابی داخلی آمریکا این رکورد را برای نخستین‌بار شکست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ