جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر بچه‌های فوتبال ما غرور و غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، قطعا پیروز می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: تاکنون تا ماده ۳۹ این لایحه به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است و ان‌شاءالله باقی مواد نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل استقلال واکنش جالبی به حضور هاشمی نسب در کادرفنی این تیم داشت.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، از پایان اعتصاب بازیکنان و بازگشت به تمرینات خبر داد.
مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.
یکی از مدیران باشگاه گفت مشکل کریم باقری مالی نیست و مسائل دیگری در میان است که ان‌شاءالله حل خواهد شد چرا که آقا یحیی او را می‌خواهد.
برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.
سرپرست سفارت ایران در کابل گفت: موافقت‌هایی که اکنون صورت گرفته که ما بتوانیم و متخصصان ما بروند منطقه را ببینند و زمینه‌ساز شود برای این‌که ان‌شاءالله این آب رها شود، خواهشم این است که امروز سیستان دچار مشکل است.
عنایتی اظهار داشت: مطمئن باشید که من و همکارانم تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره شرایط خوبی را داشته باشیم و با اتفاقاتی که افتاده و قول‌هایی که دوستان در سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت ورزش به ما دادند، ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم کار‌های بزرگی انجام دهیم.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
رهبر انقلاب پش از ظهر امروز در دیدار با خانواده ایشون فرمودند : خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که با ایمان زندگی کردند، واقعاً به معنای واقعی کلمه با اولیائشان محشور کند.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) را که سردار جهاد تبیین بود، گرامی می‌داریم و ان‌شاءالله راه ایشان در جامعه ادامه پیدا کند.
سردار فدوی گفت: یکی از بازیکنان ولز به نام «گرت بیل» مات و مبهوت شده بود از بازی و گفته بود که «له شدیم» و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که «له شدیم».
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
مدیرعامل آبی پوشان می گوید که در این باشگاه مشکلی داریم و ان‌شاءالله همه اینها را حل می کنیم.
بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.
مدیر باشگاه السیلیه در گفتگو با شبکه الکاس پیرامون احتمال حضور وینگر ایرانی در تیمش صحبت کرد.
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مذاکراتی با سازمان صدا ‌سیما انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ