خطیب نماز جمعه تهران گفت: حفظ دین و ایستادن پای دین از تکالیف ما در عصر غیبت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
فرشاد مومنی می‌گوید حساسیت زدایی نسبت به وضعیت محرومان و بنگاه‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است. او همچنین می‌گوید نمی‌توان با فقر و فلاکت مردم و چاق کردن رباخواران دین مردم را حفظ کرد.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
باشگاه مس سونگون آذربایجان قرارداد دو بازیکن دیگر خود را تمدید کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا را جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
اهواز- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مأمور فراجا در درگیری مسلحانه روز گذشته در منطقه کیانپارس اهواز را تسلیت گفت و تاکید کرد که حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منزلت معلمان با رتبه بندی حفظ نمی شود اما خودمان رتبه بندی را خراب کردیم خودمان هم اصلاحش می کنیم.
جراحان زیبایی امروزی با انجام جراحی برای زنانی مانند مدونا برای مشکلات ظاهری زیبایی شناختی‌شان، در تلاش برای پایبندی به معیار‌های زیبایی شناختی‌ای باشند که قدیسان قرون وسطایی مانند راهبه در صومعه و ویلگفورتیس برای برانداختن آن تلاش می‌کردند.
رشت- رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور با تاکید بر اینکه حفظ سنت شالیکاری در استان ضرورت دارد، گفت: اشتغال، اقتصاد و معیشت گیلان وابسته به کشاورزی بوده و باید این سنت ماندگار حفظ شود.
دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را باز شده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.
تخریب راحت‌ترین کار دنیاست. ساختن دشوار است. از ساختن که قطع امید کردیم، ولی می‌توانیم متوقع باشیم که حداقل از آنچه داریم حفظ و نگهداری کنید؟ به‌عنوان یک شهروند ایرانی در کنار صد‌ها و هزاران و میلیون‌ها شهروند ایرانی دیگر خواستار حفظ میراث فرهنگی کشورم هستم که از تخریب آن بوی دغدغه دین به مشام‌مان نمی‌رسد که دین نیازی به زمین و پاساژ برای عرضه محصولات وارداتی بی‌کیفیت ندارد.
سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده‌ایم و امثال ما حفظ کرده‌اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند.
علم‌الهدی تصریح کرد: تفاوت سکوت امیرالمومنین (ع) و قیام حضرت زهرا(س) تعیین‌کننده این است که مردم در برابر جریانات انحرافی یک وظیفه دارند و رهبری در مقام حفظ نظام و صلابت دین یک وظیفه دیگر دارد. لذا سکوت رهبر ساقط‌کننده تکلیف ما نیست.
علم‌الهدی تصریح کرد: تفاوت سکوت امیرالمومنین (ع) و قیام حضرت زهرا(س) تعیین‌کننده این است که مردم در برابر جریانات انحرافی یک وظیفه دارند و رهبری در مقام حفظ نظام و صلابت دین یک وظیفه دیگر دارد. لذا سکوت رهبر ساقط‌کننده تکلیف ما نیست.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی گفت: ما نباید فکر کنیم که طلبکار هستیم و انقلاب را حفظ کرده ایم و بگوییم ما هستیم که دین خدا را حفظ کرده‌ایم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم ایران در طول تاریخ بر دو مطلب همیشه متعصب بودند و همین کشور را حفظ کرده است؛ اینکه دین و مملکت خود را دوست داشتند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم ایران در طول تاریخ بر دو مطلب همیشه متعصب بودند و همین کشور را حفظ کرده است؛ اینکه دین و مملکت خود را دوست داشتند.
امام صادق علیه السلام آرمـان اسـاسی شیعه را از هر نوع تـحریف و انـحراف بازداشت و اعتقادات امامت شیعیان را محکمتر نمود و برخی از بزرگان شیعه برای این که از صحت اعتقاد خود اطمینان حاصل کنند، دین و اعتقادات خود را به امام علیه السلام عرضه می کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ