فهرست بزرگسالان تراکتور تنها یک جای خالی دارد و این در حالی است که قربان بردیف سه بازیکن دیگر را در سبد خرید خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان رسانه‌های اقتصادی کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند. نشست خبری علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از دیگر برنامه‌ این تور رسانه‌ای بود.
در اولین لیست چهارده نفره تیم ملی برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه کسانی خواهند بود؟
طبق گزارشی جدید تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل با چالش هایی روبرو است و احتمالا با قیمت ۳هزار دلاری عرضه می شود. همچنین همه کاربران نمی توانند به آن دسترسی یابند.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد چالش های فناوری و نوآوری کشور در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۳ بررسی می شود.
صنعت در سال ۱۴۰۱ با مشکلاتی چون تورم، کمبود سرمایه در گردش، تحریم و نبود استراتژی توسعه مواجه بود؛ گشایش در صنعت با حل این مشکلات پایه‌ای ممکن است.
چالش‌هایی که ما در سال جاری با آن‌ها مواجه هستیم، چالش‌های جدیدی نیستند و همان‌هایی هستند که ما هرساله با خود به سال جدید بردیم به طور مشخص ما سال‌هاست درگیر مسئله آب، آلودگی و عدم توسعه ناپایدار هستیم و هر ساله نه تنها بهتر نشده بلکه اوضاع بدتر هم شده است.
یک مقام چینی اعلام کرد که این کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای امنیتی خود، قصد افزایش بودجه نظامی را دارد.
محققان کشور چالش های پیش روی مراکز درمانی و محیط های آزمایشگاهی در مواجه با چشم انداز پزشکی مدرن و ورود جنبه های نوین علمی به آن درخصوص رفع مشکل ناباروری را مورد بررسی قرار دادند.
«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
تغییر نام صندوق احیا به صندوق توسعه گردشگری در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ که به تازگی کلیات آن به تصویب رسیده، مورد ابهام کارشناسان حوزه قانون گذاری قرار گرفته است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: دریافت راه‌حل‌های قابل اجرا از سوی نخبگان کشور در حوزه‌های اقتصادی می تواند به دولتمردان برای حل چالش های اقتصادی کمک کند.
وزارت امور خارجه با هدف رسیدگی به مسائل و معضلات زیست محیطی فرامرزی کشور، اولین کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش های فرامرزی زیست محیطی را برگزار می‌کند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه حمایت از دانش بنیانها چالشهای زیادی دارد، گفت: ضروری است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه پاسخگو باشد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مهاجمان تیمش تمجید کرد و گفت که توانایی زدن 20 گل یا بیشتر در فصل را دارند.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی در اصفهان دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.
معاون محیط زیست دریایی گفت: یکی از مسائلی که باعث شده حفاظت از محیط زیست دریایی سخت شود، کارهای موازی شکل گرفته در دستگاه‌های مربوطه است
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری درصدد است با شناسایی چالش های صنعت شیلات کشور، به فکر توسعه و پیشرفت در این صنعت باشند.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که کشورش با چالش های اقتصادی و سیاسی خطرناکی در داخل و خارج مواجه است که پشت سر گذاشتن آنها نیاز به اقدام و مداخله فوری دارد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: می‌توانیم چالش های زیست محیطی را به کمک تکنولوژی‌های این سازمان برطرف کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ