اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مهاجمان تیمش تمجید کرد و گفت که توانایی زدن 20 گل یا بیشتر در فصل را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی با ثبت کلین شیت و فرمی آماده به استقبال لیگ می‌رود.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
ایوب کلانتری بازیکن تیم فوتبال نساجی اردوی آماده سازی این تیم را ترک کرد.
گئورگی گولسیانی خود را آماده مهار ارلینگ هالند خواهد کرد، شاید مهمترین چالش تاریخ زندگی مدافع پرسپولیس.
با همه ی چالش ها در مسیر آماده سازی تیم نوجوانان ایران، این تیم آماده ی صعود به جام جهانی است.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت تیمش برای چالش بزرگ آماده است و به حمایت هواداران در آلیانز آرنا نیاز دارد.
پپ گواردیولا دوست ندارد عملکرد او در سیتی را با فتح لیگ قهرمانان بسنجند و تاکید کرد که فقط از مربی رئال هر سال می توان توقع فتح لیگ قهرمانان را داشت.
د. آیا برای یافتن یک رمز سه عددی و به چالش کشیدن مغز خود آماده هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن ساز شما جوانان هستید، خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در اولین اظهار نظرش پس از پیوستن به این تیم گفت: برای یک چالش بزرگ آماده هستم.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تجربه دومین جام جهانی خود حالا دربی تاریخی پایتخت را پیش رو دارد.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از پشت سر گذاشتن چالش جام جهانی حالا باید برای بازی در اولین دربی خود آماده شود.
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
بعد از رکورد تاریخی رونالدو با گلزنی در پنج دوره از جام جهانی، اکنون کاپیتان پرتغال آماده جدال با اروگوئه شده است.
گی‌یرمو اوچوآ معتقد است مکزیک از جام های جهانی قبل درس گرفته و کاملا آماده رویارویی با روبرت لواندوفسکی و یارانش است.
آماده ترین نسخه هری کین فردا در مقابل تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
چند ماه پیش و در زمستان سال ۱۴۰۰ نیز دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، در گزارشی چالش‌های تقنینی و نظارتی ساماندهی کودکان زباله‌گرد در ایران را بررسی کرد که در بخشی از آن آمده است: «مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت شهری، پیش‌تر عمدتا موضوعی زیست‌محیطی و اقتصادی تلقی می‌شد، اما امروزه با تبدیل‌شدن به کانون و زمینه شکل‌گیری پدیده نابهنجار و آسیب‌زایی مانند زباله‌گردی کودکان، به‌مثابه مسئله اجتماعی و فرهنگی نیز رخ عیان کرده است».
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ