پارک فناوری پردیس اعلام کرد چالش های فناوری و نوآوری کشور در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۳ بررسی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌نویسی از نکات مطرح شده در جلسه «بررسی چالش‌های شرکت‌های پرداخت‌یاری ارز اربعین» از جمله تسهیل در روند پرداخت و مبادله ارز برای زائران تهیه شد.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
شهردار تهران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در زمینه چالش‌های زیست محیطی پایتخت جلسه‌ای ویژه دارند.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در راستای اصلاح ساختار بودجه به بررسی چالش‌های اساسی بودجه در ۱۶ محور پرداختند.
محققان کشور چالش های پیش روی مراکز درمانی و محیط های آزمایشگاهی در مواجه با چشم انداز پزشکی مدرن و ورود جنبه های نوین علمی به آن درخصوص رفع مشکل ناباروری را مورد بررسی قرار دادند.
بررسی چالش های خوشه سازی شرکت های دانش‌بنیان نشان می دهد که خوشه سازی این شرکت ها با چالش های فرهنگی، اجرایی و حقوقی قانونی روبرو است که تنها می توان با برنامه ریزی همگرا آن را حل کرد.
«کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
کمیسیون اجتماعی مجلس در گزارشی ضمن بررسی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی تاکید کرد دولت باید احکام تکلیفی مورد نیاز در برنامه هفتم توسعه را برای اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی انجام دهد.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی و رفع موانع و چالش‌های نوسازی بافت‌های فرسوده بصورت موردی خبر داد.
نشست تخصصی بررسی چالش‌های بودجه ۱۴۰۲ در صنعت پتروشیمی با حضور آقایان فریبرز کریمایی، قائم مقام انجمن پتروشیمی ایران؛ فرهاد ذاتعلی فرد، مدیر سرمایه‌گذاری و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و حامد فقرایی، کارشناس بازار سرمایه در استودیو پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) برگزار شد.
وزرای خارجه کشورهای ناتو بحران اوکراین و نحوه مقابله با چالش‌های چین را طی روزهای آینده در پایتخت رومانی، بررسی می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.
مرکز پژوهشها مجلس شورای اسلامی با بررسی چالش های توسعه زیست بوم فضای مجازی در حوزه کودک و نوجوان، یک بسته سیاستی ارائه داد.
پیش بینی قیمت های ۲۹۵ تا ۳۲۰ دلاری برای هرتن متانول در یک سال آینده، چالش بیشتری برای چند شرکت پتروشیمی ایجاد کرده است.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی در اصفهان دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ