معاون محیط زیست دریایی گفت: یکی از مسائلی که باعث شده حفاظت از محیط زیست دریایی سخت شود، کارهای موازی شکل گرفته در دستگاه‌های مربوطه است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
لاورنتیف در گفت‌وگو با العربیه گفت: دشواری‌های مشخصی در راه عادی‌سازی روابط میان آنکارا و دمشق وجود دارد؛ از جمله این دشواری‌ها، حضور نظامی ترکیه در اراضی سوریه است.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
سرمربی تیم‌ ملی دانشجویان گفت: امیدوارم با آماده سازی مناسب راهی مسابقات شویم.
دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.
این قبیل معماها می توانند با فریب چشم ها و پردازش اطلاعات دیداری، مغز ما را در یافتن چیزی که درست در مقابل چشمانمان قرار دارد با دشواری مواجه کند.
رئیسی خطاب به بشار اسد گفت: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند، امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.
عضو فراکسیون توسعه و آزادی لبنان اعلام کرد: اوضاع بسیار سخت و دشوار و پیچیده است و رنج لبنان و لبنانی ها پابرجاست.
مقایسه بازیکنان از نسل‌های مختلف همیشه کار دشواری بوده است. در این بین بحث‌های شدیدی بین برزیلی ها و آرژانتینی ها ایجاد شده است.
مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده ای نیست.
لوییس انریکه تاکید کرد که در تیم اسپانیا همه تصمیمات را خودش می گیرد و بار دیگر از خط طدن خوزه گایا دفاع کرد.
تاتا مارتینو، مربی مکزیک، کسب پیروزی برابر لهستان را حیاتی عنوان کرد و گفت که منتظر یک بازی دشوار است.
هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی و باتجربه منچستریونایتد، از بازگشت به میادین خوشحال است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای رسای مردم ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این است «ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم.»
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
وزیر ورزش روسیه اذعان کرد حضور ورزشکاران این کشور در المپیک با توجه به تحریم‌های صورت گرفته دشوار است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تصمیم سیاسی در خصوص دشوار کردن صدور روادید برای اتباع روس صورت گرفت.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، هشدار داد هفته بعد بازی دشوار در اولدترافورد در انتظار مرسی سایدی ها خواهد بود.
در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور درخشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ