شهردار منطقه ۶ تهران در نشست با بسیجیان شهرداری این منطقه گفت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن، افتخاری است که تنها در سایه لیاقت و قابلیت، محقق خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
دارخوین- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه امدادگران هلال‌احمر به قیمت آرامش و حتی جان خود به مردم نیازمند و حادثه دیده خدمت می‌کنند، بر لزوم توجه ویژه به معیشت و خانواده آنان تاکید کرد.
فرمانده سابق کل انتظامی کشور با بیان اینکه در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را اجرایی کنم، گفت: افتخار من خدمت به مردم بوده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای در خدمت مردم است تاکید کرد: در بحث آلودگی هوا که همه را رنجور کرده است تلاش ما این است که بتوانیم از طریق فناوری هسته‌ای خدمتی کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه خدمت به مردم را شاخصه برجسته سردار قاسمی دانست و گفت: یک ریال از جایی غیر از سپاه حقوق نگرفت و اجازه نداد پرونده‌اش را به دولت بفرستند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسئولان تا آخر پای این مردم می‌مانیم و صحنه خدمت‌رسانی را ترک نمی‌کنیم، گفت: یک دست ما شمشیر برای مبارزه با دشمنان خارجی و یک دستمان ارمغان بازگشت به حقیقت برای فریب خوردگان داخلی است.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران در بازدید میدانی از بازار تهران به دغدغه های کسبه و ناراحتی از اغتشاشگران پرداخت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره‌وری را رویکرد اصلی مدیریت شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکدشت گفت: دشمن میخواهد امید مردم به یاس تبدیل شود، دشمن نمیخواهد کشور ما پیشرفت کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، راهکار خود برای انقلاب اداری را اعلام کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ایران اسلامی استحقاق خدمت بی منت را دارند و در بخش‌های مختلف قوه نباید این مشکلات کوچکترین خدشه‌ای در خدمت رسانی به مردم وارد کند.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
کرمان – وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت به مردم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۲۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ