ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا امروز نامزدهای نهایی بهترین مربی فصل 23-2022 فوتبال اروپا را اعلام کرد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
اینیگو مارتینز امروز رسما در بارسلونا معارفه شد و گفت که افتخار می کند به بهترین تیم دنیا پیوسته است.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
کاخ سفید امروز بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی واشنگتن در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که دیپلماسی بهترین راه در قبال ایران به‌شمار می‌آید.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا ندارم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی، امروز به تمرینهای این تیم برگشت و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به زودی قراردادش را هم با چلسی تمدید خواهد کرد.
مهدی هاشمی نسب مربی فولاد در پایان دیدار با پرسپولیس گفت که روز خوبی را سپری کرده و بهترین کادوی تولد چند سال اخیرش را گرفته است.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.
مربی تیم گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش مستحق کسب برد برابر آلومینیوم اراک بوده است.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا از جدایی هر چه سریع‌تر جرارد پیکه استقبال می کنند و معتقدند الان بهترین زمان برای فداکاری او است.
دیاریو اسپورت امروز بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا در 30 سال گذشته را معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ