دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان در مجلس گفت: با توجه به اینکه حکومت‌های مختلف در افغانستان روی کار آمده‌اند و هیچکدام استقرار با دوامی نداشته‌اند، سالیان سال حق‌آبه کشورمان پایمال شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: ایران همواره در طول تاریخ محل حضور ادیان بوده و مردم آن موحد بوده‌اند.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
تبریز- فرمانده کل ارتش با اشاره به سابقه درخشان مردم آذربایجان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران گفت: آذربایجان همواره طلایه دار دفاع از انقلاب بوده است.
نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال خوشبختانه مردم با حضور آگاهانه و پررنگ خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
فرمانده سابق کل انتظامی کشور با بیان اینکه در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را اجرایی کنم، گفت: افتخار من خدمت به مردم بوده است.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی در گذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.
رئیس مجلس گفت: همواره موضوعات اقتصادی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بوده است و ما هم اولویت‌های اقتصادی را در مجلس پیگیری کردیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: مردم همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.
بهانه‌های مختلفی در این سال‌ها به بیگانگان فرصت داده تا آشوب ایجاد کنند و فتنه‌ای بسازند، اما همواره حضور به موقع مردم انقلابی در صحنه، آب بر آتشی ریخته که دشمنان نظام بر آن هیزم افکنده‌اند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.
سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافظ جان،‌مال و ناموس مردم است.
سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافط جان،‌مال و ناموس مردم است.
تغییر سیستم «سلطنت به جمهوریت» همواره یکی از مطالبات بخشی از مردم به ویژه جوانان انگلیس بوده و در ادوار مختلف تاری این مطالبه از سوی گروههای سیاسی و اجتماعی پیگیری شده است.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی با تحقیق و تفحص از فولاد نشان داد با فساد برخورد جدی می‌کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۲۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ