رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای در خدمت مردم است تاکید کرد: در بحث آلودگی هوا که همه را رنجور کرده است تلاش ما این است که بتوانیم از طریق فناوری هسته‌ای خدمتی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در این دوره مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران و در همکاری با وزارت آموزش و پرورش به دنبال تبدیل فناوری هسته‌ای به یک باور فراگیر بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم.
مرکز فناوری و نوآوری رسا سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را با هدف شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه‌ صنعت هسته‌ای برگزار می کند.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
رئیس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته‌ای در زندگی مردم‌ به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش‌های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کش
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: فناوری هسته‌ای روشی راهبردی و علمی‌ در افزایش کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی است که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از دو محصول فناورانه صنعت هسته‌ای کشور گفت: بالغ بر ۱۴۰ صنعت کشور از فناوری هسته‌ای استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای، روز بزرگ تحقق شعار "ما می‌توانیم" و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان ایران است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
یزد- معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برای توسعه فناوری هسته‌ای با هیچ کشوری سر شوخی نداریم و معتقدیم جنجال نظام سلطه در این زمینه با هدف سلب رفاه و امنیت از ملت ایران انجام می‌شود.
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقال فناوری‌های هسته‌ای روسیه به ایران را رد کرد.
اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
اریک لوفور، مدیر پروژه در کمیسیون انرژی اتمی فرانسه، به خبرگزاری فرانسه می‌گوید تا فراگیر شدن استفاده از این نوع انرژی در تمام جهان احتمالا ۲۰ تا ۳۰ سال فاصله داریم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته‌ای مسیر علوم و فنون دیگر را باز می‌کند و راه را برای رسیدن به قله‌های دانش و فناوری جدید باز می‌کنند.
شرکت روس اتم روند ساخت دومین نیروگاه هسته ای در منطقه الضبعه مصر (منطقه مختص به تاسیسات هسته ای) را آغاز کردند.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته‌ای تبدیل شود.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
رویداد ارائه نیازهای فناورانه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات صنعت هسته‌ای و کاربرد پرتوها ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
شرکت طراح این زیردریایی اشاره کرده که به دلیل پیشرفت در فناوری موشک‌های بالستیک پرتاب شده اندازه آرکتوروس نسبت به مدل زیردریایی قبلی (SLBN) ۲۰ درصد کاهش یافته است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه‌های قدرت و مولفه‌های آن در کنار سرمایه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری‌های نوین تبدیل به نماد قدرت‌ساز شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ