فرمانده سابق کل انتظامی کشور با بیان اینکه در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را اجرایی کنم، گفت: افتخار من خدمت به مردم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‎ای ناپولی، یک توئیت بلند در مورد ماجراجویی فوق العاده خود در این فصل منتشر کرد.
روزبه چشمی با گذشت دو روز از دربی پایتخت از هواداران استقلال بابت شکست در این مسابقه عذرخواهی کرد.
کارلوس کی‌روش به مردم قطر قول داد، تمام تیم تلاش خواهند کرد تا آنها خوشحال باشند و به تیمی که دارند افتخار کنند.
اگر نتیجه ۲ بر ۱ در اختیار خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتر بود ممکن بود به هر روشی این نتیجه را حفظ کنند اما افتخار می‌کنم که بچه‌های تیم من هدفشان این نبود
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
فران تورس دیشب در برتری 2-0 بارسا برابر کادیز گل نزد، ولی به قدری خوب کار کرد که هواداران بارها او را تشویق کردند.
سرمربی جدید تیم ملی قطر اولین اظهار نظر خود بعد از امضای قراردادش را انجام داد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، بعد از شکست 4-2 مقابل آلمان گفت ژرمن‌ها برتر بودند و شکست سختی به تیمش تحمیل کردند ولی فوتبال کاستاریکا آینده روشنی دارد.
کارلوس کی‌روش می‌گوید به تیمش ایمان دارد و کنار هم برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
روبن نِوِس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون، از اینکه مورد توجه بارسلونا قرار دارد بسیار خوشحال است و گفت که دوست دارد برای باشگاه کاتالان بازی کند.
زاهدی وفا وزیر پیشنهاد تعاون و رفاه در صحن مجلس گفت: مدارک کافی ارائه شده که فرزندان من هیچ گونه تابعیت یا اقامت در خارج از کشور ندارند؛ افتخارم این است که در کشور خودم خدمت کنم.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می‌دهد می‌گوید برای این بازی هیجان زیادی دارد.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ