وزارت خارجه روسیه اعلام کرد نشست دوجانبه مقامات آمریکایی و روسیه که قرار بود بود امروز در قاهره، پایتخت مصر، برگزار شود، به تعویق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
روابط میان ایران و جمهوری آذربایجان پس از آنکه یک فرد مسلح با انگیزه‌های شخصی در زمستان سال گذشته به ساختمان سفارت باکو در تهران حمله کرد با تنش‌هایی مواجه شد.
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت‌وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران در وین با بیان اینکه متن گفت‌وگوهای برجامی آماده است، گفت: اختلافات حیاتی نیست بلکه نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان از دور جدید گفت‌وگوهای بین ایروان و باکو در واشنگتن خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) در بیانیه‌ای درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور چین با «زلنسکی»، اعلام کرد که پاریس از رایزنی‌های صلح در اوکراین حمایت می‌کند.
برخی منابع می‌گویند رئیس‌جمهور فرانسه برای آغاز گفت‌وگوهای صلح و پایان جنگ اوکراین، طرحی را به دولت چین ارائه داده و از پکن خواسته بین طرف‌های درگیر میانجی‌گری کند.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
شورای وزیران عربستان سعودی با برگزاری نشستی در ریاض با استقبال از تداوم گفتگوهای سازنده میان تهران و ریاض ابراز امیدواری کردند توافق جدید آثار مثبتی در دو کشور و منطقه برجای خواهد گذاشت.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
گفت‌وگوهای صریح و صمیمی با برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور را در این ویدئو ببینید.
صدراعظم آلمان می‌گوید گفت‌وگوهای تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه مودبانه است و به علت اهمیت این گفت‌وگوها همچنان به این تماس‌ها ادامه خواهد داد.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل اوراسیا می‌گوید: «واکنش وزارت خارجه به این موضوع به موقع و مناسب بود. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه دو کشور بر این نکته تاکید شد که جلوی سوءاستفاده از این حادثه گرفته و کمیته امنیتی تشکیل شود که موضوع را پیگیری کند. عیادت وزیر خارجه از مجروحان حادثه و تبیین موضوع و پخش اظهارات مهاجم از صدا و سیما در کنترل شرایط نقش مهمی داشت.»
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی‌تواند رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.
رئیس‌جمهور آلمان می‌گوید انتظار ندارد در گفت‌وگوهای سران کشورهای اروپا در حاشیه مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس، ایده جدیدی برای پایان بحران اوکراین مطرح شود.
گفت‌وگوهای احیای برجام امروز (شنبه) ۱۵ مرداد ماه، برای سومین روز متوالی و با برگزاری جلسات در سطوح‌ مختلف، از جمله رایزنی‌های فنی و کارشناسی در جریان است.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها، برای رایزنی درباره حل مسائل باقی‌مانده برجام، با نماینده روسیه و اتحادیه اروپا در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.
آخرین دور از گفت‌وگوهای غیرمستقیم میان آمریکا و ایران برای حل‌وفصل آخرین مسائل حل نشده در زمینه احیای توافق هسته‌ای، اخیراً با تسهیل‌گری اتحادیه اروپا در دوحه انجام شد. این مذاکرات نتیجه راه‌گشایی به دنبال نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ