گفت‌وگوهای صریح و صمیمی با برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور را در این ویدئو ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است.
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
بخشی از ویدئویی که فرزندان حمید نوری با چند تن از اعضای گروهک منافقین گرفته‌اند که در آن اعضای این گروه با افتخار حرف از ترور مردم ایران می زنند.
سرمربی فولاد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه شادمانی خود از صعود نوجوانان به جام جهانی را ابراز کرد.
برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی با سایت چمپیونات درباره سطح مسابقات تورنمنت کافا صحبت کرده است.
الکسیس مک‌آلیستر در گفتگویی با تلویزیون لیورپول از این باشگاه به عنوان بزرگترین باشگاه انگلیس یاد کرد و گفت با پیوستن به تیم یورگن کلوپ رویایش به واقعیت تبدیل شده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی، اعلام کردند که گفتگوهای قاهره شامل آتش‌بس درازمدت با رژیم صهیونیستی نبوده است.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
طولابی از محافظان سید محمد خاتمی؛ رییس جمهور دولت اصلاحات بود و سال ۷۷ نامه‌ای ناشناس به او ارسال کرده و در آن صریحا خاتمی را خطری برای مملکت خطاب کرده است. طولابی در گفتگویی اعلام کرده است: اگر اراده می‌کردم می‌توانستم خاتمی را از طریق مسمومیت، انفجار و اسلحه کمری ترور کنم اما زیباترین نوع ترور برایم این بود که خاتمی را بغل و با خودم منفجر کنم.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
گفتگویی متفاوت با فرهاد زاوشی؛ امین پیل علی؛ سعید سحرخیزان ملی پوشان جوان ایران در آستانه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
گفتگوی زنده تلویزیونی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با مردم آغاز شد.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: استمرار اینگونه جلسات در شکل‌گیری فضای گفتگوی همدلانه و صریح میان دولت و دانشگاه مؤثر است.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
گفتگویی صمیمی با چند جوان نخبه که ناو پیشرفته شهید سلیمانی را طراحی و ساخته‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به درخواست آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی برای غیرنظامی شدن نیروگاه اتمی زاپروژیا گفت: درحال حاضر، هیچ گفتگویی برای غیرنظامی شدن «زاپروژیا» وجود ندارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
گفتگویی خواندنی با غلامحسین کرباسچی یکی از چهره‌های خبر‌ساز دهه‌های اخیر در پهنه سیاست کشورمان که زمانی سکاندار شهرداری تهران بود و همچنین فعالیت در قامت دبیرکلی و ارتباط با مرحوم هاشمی رفسنجانی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ