وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
منطقه یورو در حالی که تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو آن در سه ماه اول سال ۲۰۲۳، ۰.۱ درصد کاهش یافته است، رسما وارد مرحله رکود اقتصادی شد.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: مشکلات ایستگاهی استاد معین مرتفع و در حال حاضر در مرحله مجدد صدور پروانه است.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: مشکلات ایستگاهی استاد معین مرتفع و در حال حاضر در مرحله مجدد صدور پروانه است
پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: طی دو مرحله تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده«خجیر» بالغ بر پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
وزیر امور خارجه: بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده و با نقش‌آفرینی عراق پیشرفت خوبی در پنج دور گفت‌وگوهای قبلی داشته‌ایم و اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم.
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مرحله پایانی عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل آبادان روز پنجشنبه آغاز شد.
بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا نتیجه را به میزبان واگذار کرد و فردا در دیدار نهایی دوباره با این تیم بازی می‌کند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از تولید کیسه‌های خرید با استفاده از مواد بازیافتی خبر داد و گفت: در اولین مرحله از این طرح نسبت به تولید ۳۰۰ مترمربع کیسه خرید با استفاده از مواد بازیافتی اقدام شد.
شهردار منطقه ۱۹ از آغاز مرحله سوم عملیات میدانی مقابله با زمین‌خواری خبر داد و گفت: ۷۵۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده غیرقانونی آزادسازی و رفع تصرف شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان‌های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از روز دوشنبه خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از رنگ‌آمیزی ۲۲۰۰ مخزن فلزی پسماند در دو مرحله در راستای نوسازی زیر مخزنی‌های فلزی معیوب و با هدف جلوگیری از سرقت المان‌های شهری خبر داد.
مرحله دوم سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با طی مسافت ۱۴۸.۹ کیلومتر از تبریز تا منطقه آزاد ارس برگزار و نفرات برتر این مرحله مشخص شدند.
مرحله نخست بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ تهران با حضور زاکانی شهردار تهران افتتاح شد.
یک روزنامه قطری مدعی شد این کشور گزینه اصلی میزبانی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ