نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی‌تواند رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد در صورت عدم خروج هواداران پرسپولیس از جایگاه ویژه، نساجی در زمین حاضر نخواهد شد.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم توضیح می‌دهد، زنانی که برای خروج از کشور با دلیل غیرموجه همسر مواجه می‌شوند براساس لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار می‌توانند مدارک و مستندات خود را به دادگاه ارائه کنند: «دادگاه موظف است خارج از نوبت به این موضوع و پرونده این زنان رسیدگی کند و براساس تشخیص قاضی مجوز خروج زن به خارج از کشور صادر می‌شود.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
با توجه به عدم برگزاری دو دیدار از مسابقات تیم شهرخودرو در رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل عدم حضور تیم شهرخودرو در هفته‌های اول و دوازدهم مسابقات ضمن خروج تیم شهرخودرو از جدول مسابقات لیگ یک و سقوط به رده‌های مسابقاتی پایین تر، پرونده تیم به مراجع ذیصلاح جهت اتخاذ تصمیمات قانونی بعدی ارجاع می‌گردد.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
با ادامه خلأ در عرصه سیاسی در عراق و عدم وجود راه حلی روشن برای خروج از تونل تاریک اختلافات میان جریان های سیاسی این کشور، مصطفی الکاظمی بار دیگر خواستار برگزاری گفتگوهای ملی شد.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قویتر از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قوی از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ