پس از مثبت شدن تست دوپینگ ۳ ملی پوش ناشنوا در بازیهای المپیک برزیل، میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ایران گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
ملی پوش ایرانی روستوف از مسئولان استان بوشهر بخاطر عدم حمایت از تیم‌های فوتبال گلایه کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
اگر روابط نرمال ایران با اقتصاد جهانی به‌طور نسبی احیا شود، ایران باتوجه به موقعیت ژئواکونومیک خود می‌تواند نقش یک حلقه وصل را بین چهار اقتصاد کلیدی در اوراسیا در قالب ایده کریدور شمال - جنوب ایفا نماید.» همچنین در پایان گزارش تاکید شده اقتصاد‌های عضو این سازمان دولت‌محورند. به دیگر سخن دولت بازیگر مسلط در این اقتصاد‌ها محسوب می‌شود. سازمان همکاری شانگ‌های نیز عمدتاً سازمان بین‌دولتی است؛ بنابراین فضای کنش بی‌واسطه بخش خصوصی در این سازمان چندان گسترده نیست.
مدافع راست پرسپولیس از سرمربی این تیم بخاطر اعتماد به او در این فصل تشکر کرد؛
مدافع راست پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره رقابت با استقلال دارد.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
دو باشگاه سپاهان و ملوان بخاطر رفتار تماشاگران‌شان تهدید به محرومیت از سوی کمیته انضباطی شدند.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: مسابقات گرند اسلم میانبری برای رسیدن به سهمیه المپیک است، اما با توجه به مشکلات مالی، ناچار به خط زدن برخی نفرات هستیم.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از شکایت این باشگاه نسبت به قضاوت داور دیدار مقابل تیم هوادار خبر داد.
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که هیچ کابینه ای در این رژیم منافع اسرائیل با روسیه را بخاطر اوکراین به خطر نخواهد انداخت.
توانایی شما در بخاطر آوردنِ افراد، مکان‌ها و داده‌ها تنها بر اساس یک نوع حافظه نیست. هنر حافظه اشکال متعددی به خود می‌گیرد. به طور کلی، دانشمندان باور دارند چهار مرحله حافظه به ترتیب زیر هستند: حافظه‌ی احساسی، حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی کوتاه‌مدت و حافظه‌ی بلندمدت.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم
محرومیت ۴ساله ملی‌پوش ایران بخاطر دوپینگ
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مسوولیت اجتماعی و تعهد به حفظ فرهنگ و ادبیات قومیت‌های ایرانی، نام «ری‌را»‌ که در زبان مازنی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است را برای محصول جدید خود برگزید‌.
آیا ورزش شدید باعث عفونت می‌شود؟
بیرانوند بخاطر پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ