اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر کانادا قرار است به زودی از همسرش «سوفی ترودو» جدا شود.
دکتر سیما خوسلا، سخنگوی آکادمی پزشکی خواب آمریکا و متخصص ریه، می‌گوید: «اگرچه اصطلاح طلاق در خواب ممکن است خشن به نظر برسد، اما در واقع فقط به این معناست که افراد خواب را در اولویت قرار می‌دهند و در صورت لزوم شب‌ها به اتاقی جداگانه نقل مکان می‌کنند.»
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
رئیس ستاد ملی جمعیت گفت: از هر ۳ ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و ۴۰ درصد طلاق‌ها خانواده‌هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت‌کننده است.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک
طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی
یک رسانه عربی زندگی خصوصی رونالدو را از حیث مالی بررسی کرد.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
بعد از اینکه همسر دنی آلوز بخاطر اتهام تجاوز طلاق گرفت، این ستاره برزیلی درخواست کرده تا در سلول انفرادی حبسش کنند.
زن ۶۳ ساله گفت: سال است که در کنار هرمز زندگی کرده‌ام، ولی دیگر طاقت طمعکاری این پیرمرد را ندارم. در این مدت تصور می‌کردم که او با گذر زمان رفتارهایش را کنار می‌گذارد و حداقل در سال‌های آخر عمرش رفتارش بهتر می‌شود، اما هرچه زمان گذشت، او بدتر شد.
طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در تهران، خبر داد.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
طلاق صوری برای دریافت مستمری!
زن ۳۰ساله گفت: من تحت تاثیر جملات محبت‌آمیز همسرم قرار گرفتم و ناگهان ماجرای آشنایی و عشق و عاشقی خیابانی ام با تورج را برایش بازگو کردم. آن روز حامد از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و هیچ گاه تصور نمی‌کرد که همسرش قبل از ازدواج با او، با پسر دیگری ارتباط داشته باشد!
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ