باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال بانوان با انتقاد از برخی صحبت‌ها گفت: برخی افراد اطلاعاتی در مورد والیبال ندارند آن وقت در مورد تیم ملی صحبت‌های عجیب و غریب مطرح می‌کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: صحبت‌ها پیرامون تغییر زمان برگزاری کنکور مدت‌ها میان نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در جریان بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد تومان به ما پول داده است.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس به برخی صحبت‌ها واکنش نشان داد.
در روزهای اخیر صحبت‌ها درباره بازگشت لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن به بارسلونا به اوج خود رسیده است.
مدافع سابق نفت مسجدسلیمان صحبت‌های تندی علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال انجام داد.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
اکبر زبردست، مدیرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان از حمید مطهری خواست با مراعات بیشتری درباره تیم‌ها و مردم شهرهای مختلف صحبت کند.
صحبت‌ها و رفتارهای ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور هیچ نشانی از یک مربی مضطرب نداشت.
مهاجم هوادار می‌گوید ساکت الهامی با صحبت هایش باعث گلزنی او شد.
در روزی که صحبت‌ها حول مرتضی پورعلی‌گنجی زیاد بود این بازیکن در ورزشگاه کاظمی خود را آماده بازی با گل‌گهر کرد.
صحبت‌های عضو تیم کمپ الریان به نمایندگی از همکارانش بخاطر برد دیروز ایران برابر ولز و آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی آینده در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
شنیده می‌شود، مسئولان فدراسیون کشتی با سوریان صحبت کرده اند که نتایج این صحبت‌ها مثبت بوده و قرار است سوریان طی روز‌های آینده به فدراسیون کشتی باز گردد و به کار خود ادامه دهد.
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
کاوه رضایی که در روز‌های اخیر شایعاتی در خصوص او شنیده می‌شد با انتشار یک استوری به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت حالش خوب است.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.
این صحبت‌ها واکنش تند محمد زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال را به دنبال داشت و او مدعی شد جواد خیابانی بدون سند حرف زده و تاریخ را تحریف کرده است.
رتبه 136 کنکور ریاضی « دزد » شد!
بعد از سفر وزیر ارتباطات به روسیه و در خلال مذاکرات، صحبت‌ها و خبرهای غیررسمی از مذاکرات مقامات و سیاستگذاران اینترنت در ایران با مقامات «روس کام نازور» منتشر شد. خبرهایی که البته با جزئیات همراه نبود، اما با توجه به کارویژه نهاد «روس کام‌نازور» که در حوزه فیلترینگ و محدودسازی است، این شائبه تقویت شده است که روسیه در حال انتقال تجربیات خود در حوزه اینترنت به ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ