یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: حقآبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند؛اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود.
ما می‌توانیم مومنین را به چند دسته تقسیم کنیم؛ یک دسته آن‌هایی که معتقدند ما حق نداریم معترض زنان و دختران بی‌حجاب شویم و یک دسته آن‌هایی که می‌گویند ما باید برخورد بکنیم. این وسط آن بخش از حکومت که تندور‌ها هستند، دارند تمام اقشار و لایه‌های مختلف جامعه را در برابر همدیکر قرار می‌دهند. کم نیستند بانوان محجبه و مردان مومن و متدین که به‌هیج وجه اعتقاد ندارند باید با خانم‌هایی که بی‌حجاب هستند، برخورد فیزیکی شود. فقط این‌وسط تندرو‌ها هستند.
کریستوف گالتیه با ستایش کیلیان امباپه او را بهترین مهاجم جهان نامید.
ملوان اگر اشتباه نکنم در پنج‌شش بازی گل نخورده و نباخته بود و اگر روزبه چشمی آن توپ را از روی خط در‌نمی‌آورد، مشخص نبود قرار است چه اتفاقی رخ دهد
امام جمعه شهر اراک و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.
اهواز - مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم تا مثل هرسال و هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به حقمان برسیم چون دیگر حق اشتباه کردن نداریم.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.
وزیر دفاع یونان امروز در سخنانی با رد درخواست ترکیه برای غیرنظامی کردن جزایر یونان گفت: انگار ما حق نداریم اقدامات دفاعی برابر آنها انجام دهیم.
پوربابایی گفت: بار‌ها هم گفتیم نه ضابط دادگستری حق آموزش‌های این چنینی را دارد، نه حق احضار دارد و نه حق دستگیری را دارد و نه حق این را دارد که تامین و تعهدی از مردم بگیرد این‌ها دخالت در امور قضایی محسوب می‌شود.
رئیس‌جمهور گفت: در سفر به نیویورک هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آنها نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از صعود تیمش به تورنمنت 6 جانبه تایلند، گفت: به بازیکنانم ایمان دارم ولی در کویت (مسابقات قهرمانی آسیا) حق باختن نداریم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد حوزه مسکن یک ایراد در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و آن اینکه این وزارتخانه به جای آن که نقش سیاستگذار و تسهیل‌کننده داشته باشد اکنون یک نقش پیمانکاری به خود گرفته است و جای انبوه‌سازان و بخش خصوصی در این حوزه خالی است در حالی که این‌ها باید بیایند مسکن تولید کنند و ما آن‌ها را نداریم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی از توزیع عادلانه منابع خبرداد.
باشگاه استقلال درخصوص تلاش خود برای دریافت حق پخش و مشکلات هفته های اخیر بر سر فیلمبرداری بازی های خانگی، اطلاعیه ای صادر کرد.
قالیباف: حضرت آقا در یکی از ملاقات هایشان با مسئولان نظام، مخاطب بایدها را تعیین کردند که اکنون مخاطب این بایدها ما هستیم. ما حق نداریم کار را به جای دیگری ارجاع دهیم. ما هستیم که باید موضوعات را حل کنیم.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ