برای چند ثانیه، نورافکن های استادیوم 974 دچار مشکل شده و ورزشگاه دیدار برزیل و سوئیس غرق در تاریکی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
آخرین ببر ایران در سال ۱۳۳۷ در پارک ملی گلستان شکار شد. مهمترین عوامل انقراض ببر در ایران شکار بی‌رویه آن، تخریب زیستگاه به ویژه خشکاندن تالاب‌ها و استفاده از طعمه مسموم بوده است.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
پس از توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل والنسیا، مجسمه مسیح در برزیل در حمایت از این بازیکن و همه کسانی که از نژادپرستی رنج می برند، به مدت یک ساعت خاموش شد.
خاموشی مجسمه ملی برزیل در همدردی با وینیسیوس
مدیرعامل پالایشگاه هویزه گفت: از خاموش شدن فلر های این پالایگاه تا چند روز آینده خبر داد.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر، از خاموشی المان‌های نوری دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
اندریک، ستاره برزیلی، که چند ماه قبل با امضای قراردادی به رئال مادرید ملحق شد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس در جلسه علنی امروز مجلس قرائت و تاثیر آن در خاموشی های چند سال اخیر کشور مشخص شد.
رجبی مشهدی گفت:یکی از اقدامات صنعت برق طی ۲۰ سال گذشته پایداری شبکه برق بوده است،پایداری شبکه برق ایران در حالیکه طی چند سال اخیر در کشورهای همسایه یک نوبت تجربه خاموشی بزرگ داشته اند.
حسین آخانی، استاد دانشگاه تهران و فعال محیط زیست می‌گوید: «خبر آبگیری سد چم‌شیر را چند رسانه محلی و افرادی که در این سد کار می‌کنند، اعلام کردند. هنوز خبر رسمی از آبگیری از سوی وزارت نیرو اعلام نشده، اما سوابق نشان می‌دهد که این روند را در آبگیری سد گتوند نیز انجام داده‌اند. معمولا در سد‌هایی که مساله دارد، وزارت نیرو چراغ خاموش آبگیری را شروع می‌کند تا جلوی عواملی که می‌توانند مانع آبگیری بشوند را بگیرد.»
بهترین میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب درمان فوری کبد چرب با روش‌های طبیعی و استفاده از میوه‌ها مزایایی نسبت به مصرف دارو‌ها دارد که اصلی‌ترین آن‌ها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری هاست. از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
منابع محلی از قطعی برق و خاموشی های گسترده در چند شهر در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ