فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
وقتی روی نقشه ایران به اسامی استان‌ها نگاه می‌کنیم شاید یکی از محروم‌ترین استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد باشد. این استان جاذبه‌های طبیعی بی شماری را در خود جای داده است و جزو یکی از زیباترین استان‌های کشور قلمداد می‌شود به طوری که برخی از گردشگران و طبیعت گردان لقب بهشت زیبایی‌های ناشناخته ایران را به این استان داده‌اند. آبشار کمر دوغ نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی جذاب این استان است.
اهواز - تالاب بامدژ به عنوان نزدیک ترین تالاب به مرکز استان خوزستان با وجود بارندگی‌های مطلوب چند مدت اخیر استان، هنوز از شرایط ایده آلی فاصله گرفته است.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!
نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه
سوسن هر بار با یک کیسه بزرگ دارو به خانه باز می‌گردد. سعید خسته از این همه دارو و بداخلاقی همسر، بالاخره به فکر می‌افتد تا متوجه شود واقعاً سوسن دچار چه بیماری شده است؟
کارولین فل معاون شهردار شهر آنژه فرانسه که باید عقدنامه را می‌خواند و آن را ثبت می‌کرد، گفت: سالن آماده شده بود و مهمانان و ساقدوش‌ها هم انتظار می‌کشیدند، اما خبری از عروس و داماد نبود.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.
«جلال» که گویی همسرش باردار نمی‌شد نام فرزندانم را در شناسنامه اش ثبت کرد، ولی بعد از این ماجرا پدر شوهرم متوجه ازدواج مجدد «جلال» شد و زندگی مرا به هم ریخت. او همسرم را از کارش اخراج کرد و دیگر پولی به او نداد تا مرا طلاق بدهد. وقتی اوضاع زندگی ما آشفته شد و همسرم از شدت خماری به خود می‌پیچید، من هم به ناچار طلاق گرفتم تا فرزندانم را بزرگ کنم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر/ مردی زنش را فلج کرد!/ کشف شمش‌های مسروقه از کابینت خانه سارق/ مادر از خون پسرش گذشت/ جنایت با طراحی تصادف ساختگی/ استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی/ شکار روباه دیوار در زندان!
انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
اطلاعات رسیده از سوی مسوولان و کارشناسان درگیر پروژه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، از اعلام رسمی و هشدار برای آب‌گیری سد چم‌شیر حکایت دارد؛ به نظر می‌آید قرار است در هفته‌های آتی «ابراهیم رییسی» به این استان سفر کند و آب‌گیری سد را هم کلید بزند.
سارقان، زنانی بودند که در میان جمعیت خود را به افراد مختلف نزدیک کرده و دست به سرقت‌های سریالی می‌زدند. بیشتر سرقت‌ها نیز در شمال و شمال‌غرب پایتخت رخ داده بود. در تمام سرقت‌ها نیز زنان سارق، چهره خود را پوشانده بودند و ماسک می‌زدند؛ بنابراین چهره‌شان قابل شناسایی نبود. سرقت‌های این باند تمامی نداشت و هر روز به تعداد شاکی‌ها افزوده می‌شد.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
خانواده عروس را فریب دادیم چون پسرم معتاد بود!
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سودهای رسوب شده سهامداران بورسی در شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان بورس اکنون در حال انجام برنامه‌ریزی جامعی است تا ضمن ایجاد سامانه‌ای معتبر، سودهای نقدی سال گذشته شرکت‌ها را از طریق شرکت سپرده‌گذاری به حساب سهامداران واریز کند.
بورس امروز در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که روز گذشته ۲۲ فروردین ماه عرضه‌ها افزایش یافتند، اما نیم نگاه سهامداران به سمت گروه سیمانی‌ها چرخید. بورس امروز چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ