چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به اظهارات میرسلیم واکنش نشان داد و گفت: آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، آنچه از طرف میرسلیم «اهانت به رهبری» تلقی شده است را نسنجیده و ناصواب دانست.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگرانی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی و دست چندم، جایگزین این اولویت نشود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: این سخن حجت‌الاسلام انصاریان که «۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی دانم… باطن این خانم‌ها با خدا است»، منطبق بر نگاه رهبرای است.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به انتشار یک عکس در توییتر واکنش نشان داد.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.
عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به محمود صادقی نوشت: خوب است مجلس برای نمایندگان، کلاس آموزش روداری بگذارد و از تجارب شما به عنوان استاد تمام استفاده کند!
مهدی فضائلی با طرح این پیش فرض که «اگر همین امروز حسین بن علی حاضر شود»، سوالی درباره اینکه «اکثر لبیک گویان» او متعلق به چه جریان و نیروها»یی می بودند ، مطرح کرد
«عضو دفتر نشر آثار رهبری» درباره خطبه‌ نماز جمعه مشهد گفت: «شگفت آور بود!»
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
شرکت گاز دولتی و اپراتور زیرساخت گاز اوکراین از دولت آلمان خواست جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم ۱ را محدود یا قطع کند.
بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب موجب شکستگی لوله‌های آب روستاهای دهستان سوسن شرقی شده است که به موجب آن آب شرب ۲۵ روستا قطع شده است.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ