تنها نماینده ایران در روز سوم مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان نتیجه را به حریف قزاقستانی خود واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
چراغ راهنمای خیابان به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صد‌ها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
پلمب رستوران منصوریان و بهاره رهنما با بی‌حجابی
صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.
بهاره رهنما در پست تازه‌اش، چهره‌ای جدید از خودش به نمایش گذاشته که خیلی متفاوت است
مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن ۱۷ خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل توسط عوامل هلال احمر این شهرستان خبر داد.
نسل جدید خودرو آئودی که هنگام استفاده از چراغ راهنما یک سایه به سمت جهت گردش بر روی زمین می‌اندازد.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
رستم قاسمی در حکمی مسعود رهنما را به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.
دکتر کاظم رهنما، رئیس بیمارستان طبی کودکان گفت: در برخی از موارد به‌دلیل نگرانی از وضعیت کودک بیمار، علاوه بر پدر و مادر، خواهر، برادر، عمه، خاله، دایی و حتی پدر بزرگ و مادربزرگ هم راهی بیمارستان می‌شوند. همین حضور گروهی سبب افزایش تعداد چادر‌ها می‌شود. چراکه همراه‌سرا، خویشاوند درجه یک را پذیرش می‌کند و سایر همراهان مجبورند در چادر مستقر شوند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران اربعین هستند.
رهنما گفت: بر اساس ماده ۱۵ آیین نامه مربوط به بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیلها، حریم کانالها، انهار احداثی و سنتی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی باید مطابق قانون حفظ شود، اما در امامزاده داوود این موضوع نقض شده است.
سیمین کاظمی: آنچه در نظام آموزشی ایران اتفاق افتاده گستردگی و عادی شدن تقلب است. پیشتر هم تقلب صورت می‌گرفته، ولی حالا به نظر می‌رسد عمومیت و شیوع آن بیشتر شده و حتی عادی شده است. می‌شود گفت تقلب به یک کسب و کار تبدیل شده که بخشی از آن خارج از دانشگاه و بخشی هم در داخل دانشگاه است.
تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از رسیدن به مدال بازماند.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.
بهاره رهنما پس ازتوقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی ؛ کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده است از جمله ساخت مستند «صدام کن مامان».
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ