مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنابئو، نیوکمپ، ال‌مادریگا و... استادیوم‌های زیادی هستند که قبلاً بازسازی شده‌اند، بار دیگر در حال بازسازی هستند یا قرار است بازسازی شوند.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ذوب آهن اصفهان از نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ ها و اماکن در تملک این باشگاه خبرداد.
پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟
نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده
رئیس بنیاد مسکن گفت: ۱۵ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی در بافت‌های های فرسوده نوسازی می شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: رویکرد در نوسازی بافت فرسوده همراهی و مشارکت توأمان مردم و حمایت و فراهم کردن بسترهای نوسازی بافت فرسوده توسط دولت و شهرداری‌هاست.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان هواپیمایی هما در سال جاری خبر داد.
امیر حسین ثروت جو گفت: اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده است که برای پیشبرد این امر مشوق‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.
وزیر خارجه سوریه از تحرکات رژیم صهیونیستی در نوسازی تسلیحات هسته ای خود، پرده برداشت و از جامعه جهانی خواست که این رژیم را وادار به تن دادن به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروانه ساخت یا نوسازی به متراژهای کوچک ارائه نمی‌شود اما طبق ضوابط جدیدی که دولت برای تسهیل ساخت و ساز در نظر گرفته، این مانع برطرف شده است.
کارشناس مسکن گفت: اگر مدرن سازی در بافت فرسوده صورت نگیرد و زلزله ای مانند ترکیه، تهران را بلرزاند فاجعه ای قابل تصور رخ خواهد داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.
رئیس مجلس در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نوسازی چراغ‌های چشمک‌زن پایتخت با استفاده از ظرفیت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با تشریح تغییراتی که در این مجموعه صورت گرفته است گفت: باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تله کابین توچال را با بهترین تجهیزات روز دنیا نوسازی کردیم.
مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با تشریح تغییراتی که در این مجموعه صورت گرفته است گفت: باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تله کابین توچال را با بهترین تجهیزات روز دنیا نوسازی کردیم.
عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: راهبرد وزارت راه و شهرسازی افزایش میزان مشارکت شهرداری‌ها و انجام اقدامات نوآورانه برای بن‌بست شکنی نوسازی بافت‌های فرسوده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
مشهد ـ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی با اعطای تسهیلات در سال جاری نیز روی خواهد داد و بخشی از ناوگان تاکسیرانی کشور نوسازی می‌شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
نوسازی ناوگان تاکسی رانی با تارا برقی/ ایجاد زیرساخت ها عزم ملی می خواهد
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ