رییس سازمان حج و زیارت گفت: امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران اربعین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون استانداری فارس گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعدادی از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
رسانه‌های خبری از افزایش تعداد شهدای تجاوزات امروز و روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر دادند.
اتحادیه پزشکان سودان از افزایش تعداد قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های مسلحانه در این کشور خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد طی ۱۶ روز اول فروردین‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده مشابه سال گذشته را تجربه کرده‌اند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات به ۳۲ شرکت رسید.
سخنگوی پلیس با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزایش می‌یابد.
افزایش تعداد شهرهای «نارنجی» و کاهش تعداد شهرهای «آبی»
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می‌شود اما با توجه به شناسایی سو‌یه‌های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.
افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «آبی» و «نارنجی» کرونایی
با اتصال سازمان برنامه و بوجه کشور و مرکز ملی آمار ایران تعداد دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز ۱۰۰ دستگاه عبور کرد.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
معاون اداره صادرات بانک مرکزی گفت: تعداد شعب عرضه کنند ارز توافقی بانک ها افزایش پیدا کرد که افراد به ازای هر کارت ملی می تواند دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را دریافت کند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونایی کشور را منتشر کرد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده است و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت به وخامت بگراید.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روزهای اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش‌نشانی تهران به‌ طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
تعداد نیروهای ناتو در کوزوو به بهانه برگزاری رزمایش به طور موقت افزایش می‌ یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ