تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا نتیجه را به میزبان واگذار کرد و فردا در دیدار نهایی دوباره با این تیم بازی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم از آزادگان گفت: صدام از شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق به شکست‌پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر نماینده نیوزیلند از راه‌یابی به فینال تور جهانی چین بازماند.
وزیر ارتباطات گفت: هر پلتفرم خارجی و ارائه‌دهنده خدمت خارجی در حوزه زیرساخت و دیجیتال اگر قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد از آن استقبال می‌کنیم.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ادعا کرد: هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در صورت پذیرش شکست مقابل ذوب آهن اصفهان سقوطی زودهنگام به لیگ دسته اول فوتبال خواهد داشت.
تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.
مشهد ـ سفیر ایران در تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان باید در حوزه توسعه مشترکات و روابط اقتصادی خود به ویژه پذیرش استاندارد کالاهای تبادلی تلاش بیشتری انجام دهند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق پیگیری صورت گرفته اینستاگرام و واتس اپ هنوز پاسخی به نامه مرکز ملی در مورد شروط ایران نداده اند و ادعای مطرح شده نماینده مجلس، حدس و گمان است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس، از آن به عنوان یک نمایش ناامیدکننده و غیرقابل پذیرش یاد کرد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۶ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
ادعای وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص این که ایران موضوعات فرا برجامی را مطرح می‌کند، درحالی مطرح می شود که وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه از موضع اتحادیه اروپا در تعیین تکلیف برای طرف های مذاکرات وین در پذیرش متن پیشنهادی یا قبول شکست مذاکرات به شدت انتقاد کرد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر همه تحریم های ضدایرانی لغو نشود، حتی با پذیرش توافق بر سر احیای برجام مشکلی از جمهوری اسلامی حل نخواهد شد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
با صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، یحیی گل‌محمدی امروز را باید در منزل استراحت کند
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ