رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم از آزادگان گفت: صدام از شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق به شکست‌پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آردا گولر که رئال برای خرید او بارسلونا را شکست داد، به دلیل مصدومیت احتمالا بازی فردا برابر میلان (5.30 صبح) را از دست خواهد داد.
آمریکایی‌ها با اف ۲۲، انگلیسی‌ها با تایفون، اماراتی‌ها با میراژ ۲۰۰۰ و فرانسوی‌ها با رافال به این میدان قدم گذاشته بودند.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
باشگاه استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس در دربی صدم، انجام دو شکایت را در دستور کار خود قرار داده است؛ شکایت از پیام حیدری داور مسابقه و علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس.
روزنامه گلوبال تایمز با اشاره به قدرت گرفتن هرچه بیشتر کشورهای عضو بریکس و سازمان همکاری شانگهای در ازای کاهش قدرت گروه هفت، نوشت: تلاش آمریکا برای حفظ هژمونی خودش بر جهان محکوم به شکست است.
هیچ ناظر جدی‌ای نمی‌تواند یک قضاوت اولیه در مورد جنگ عراق را رد کند: این یک شکست بود. دولت بوش تصمیم گرفت در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی با صدام حسین مقابله کند تا تهدیدی فزاینده و غیرقابل تحمل برای امنیت آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از بین برود. هدف او سرنگونی یک استبداد وحشیانه بود. استبدادی که منبع تجاوز و بی ثباتی در خاورمیانه از طریق مداخله‌ای کوتاه و کم هزینه بود. با این وجود، در نهایت کار‌ها بسیار کم طبق برنامه پیش رفتند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی سوم در برابر بلاروس که در بندرعباس برگزار شد، با نتیجه 5-2 شکست خورد.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
عباس عبدی نوشت: برخلاف تصور پیشین که گمان می‌کردند عدول از شعار محاکمه صدام، یا جنگ جنگ تا رفع فتنه، یا جنگ حتی اگر ۲۰ سال طول بکشد، موجب شکست و سرخوردگی می‌شود، نه تنها چنین نشد، بلکه روحیه‌ها احیا و امید برقرار شد، چون همه متوجه شدند که مدار امور بر عقلانیت است و نه فقط آرزوها.
شکست برابر بارسلونا باعث شده که آژیر خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا دربیاید.
کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
حسن یزدانی در روزی که پیش بینی می شد به راحتی حریفش را شکست دهد، مقابل علیرضا کریمی حسابی به دردسر افتاد.
هواداران لیدز بعد از شکست دیروز مقابل لسترسیتی علیه سرمربی‌شان، جسی مارش، شعار داده و خواهان بازگشت مارچلو بیلسا به این تیم شدند.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از عدم تمدید آتش‌بس در یمن و شکست در تجدید این توافق ابراز تاسف کرد.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ و شکست‌های این تیم منجر به اعتراض هواداران‌شان شده است.
مشهد ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.
شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برادران عزیز، با یاری خدای بزرگ با اسم مولای متقیان عملیات را شروع کردیم. هم‌اکنون خرمشهر، این سرزمین حماسه و خون، در انتظار ورود فرزندان دلیر اسلام است. دل‌های ملت برای آزادی خونین‌شهر می‌تپد و دشمن خدا و رسول خدا در مقابل یورش‌های سربازان قدرتمند اسلام به خواری و زبونی کشیده شده است.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ