نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.
اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رئیس‌جمهور سابق ایران با اشاره به اینکه مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی استقلال و رهایی از وابستگی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی الگویی بی‌بدیل است، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگ ترین طرح پیش فروش محصولات خود را به اجرا می گذارد.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
بزرگترین دیوار نگاره کشور به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» در میدان انقلاب رونمایی شد.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
عزت الله ضرغامی گفت: بزرگترین منکر ضربه زدن به دین و کوچک شمردن اعتقادات درست اسلامی و انقلابی ماست و اگر به هر عنوانی این اتفاق بیفتد به نظر من خسارت بزرگی است و ما باید در چارچوب ارزش‌ها و شاخص‌هایی که بزرگان ما معرفی کردند این اصل دینی، اعتقادی و انسانی را احیا کنیم.
سردار سلامی گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است. منشاء و ریشه این ناآرامی‌ها به طور دقیق بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است.
فرمانده کل سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز درون کشور ما جاری است، دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه یعنی تقابل جهل و آگاهی است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد و من برخلاف کسانیکه فضای مجازی را تهدید می‌دانند معتقدم بزرگترین فرصت فضای مجازی است.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در موزه ملی انقلاب اسلامی بزرگترین کتابخانه ایران را داریم که بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۱۳۰ پایان‌نامه رساله دکتری در آن وجود دارد.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.
فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) قرار بود امروز نامزدهایش را به صحن معرفی کند و سایر نامزدها نیز به نفع افرادمنتخب کنار بروند. درجریان جلسه امروز فراکسیون برای اولین بار در تاریخ مجلس، توافقی برای نامزدهای هیات رئیسه شکل نگرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ