سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز زمینی و طولانی به جنوب لبنان را داشته باشد، آنگاه احتمال فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل سرزمین‌های تاریخی فلسطین بسیار بالا است.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
«جبهه عمل اسلامی» لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم «خاورمیانه جدید» دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
جمعی از دانشجویان نهضت مقاومت از کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، افغانستان و تاجیکستان امروز در صحن مجلس حضور یافتند.
جمعی از دانشجویان نهضت مقاومت از کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، افغانستان و تاجیکستان امروز در صحن مجلس حضور یافتند.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی بر لزوم آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از نقش آفرینی مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه تقدیر به عمل آورد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ