دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ادعا کرد: هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد. این رفتار خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف حقوق انسانی، محکوم است و از همه کسانی که غیرتمندانه به این رفتار زشت واکنش نشان دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، برخورد سریع و قانونی و بدون مماشات، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
شهربانو منصوریان می‌گوید با ادعای آزادی بیان نباید به او و اقداماتش حمله کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از ورود به فرودگاه بغداد با حضور در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به مقام رفیع شهدای مقاومت ادای احترام کرد.
هافبک گل گهر می گوید نتایجی که در بازی های اخیر کسب کردند با نوع فوتبالشان همخوانی ندارد.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق ادعاها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.
دبیر پیشین فدراسیون تکواندو ادعای هادی ساعی را رد کرد و گفت: فدراسیون را با نزدیک به 3 میلیارد تومان موجودی تحویل او دادیم.
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، مدعی «کشته شدن شماری از مستشاران ایرانی در شبه‌جزیره کریمه» شد.
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، مدعی «کشته شدن شماری از مستشاران ایرانی در شبه‌جزیره کریمه» شد.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
سردار آزمون این روزها در امارات، مشغول کارهای درمانی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.
بر خلاف ادعای یک سایت روس، تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد در جام جهانی آمریکا حاضر شود.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ادعای آمریکا در خصوص استثنای بشردوستانه حوزه‌های غذا و دارو از شمول تحریم‌ها را دروغی بزرگ خواند که با واقعیات موجود هم‌خوانی ندارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ