یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
انگیزه تجار و صرافان در مخالفت با بانک زیاد و چندجانبه بود. آن‌ها به‌صورت مجرد، مخالف بانک نبودند و از مزایای داشتن بانک به درستی آگاه بودند؛ اما می‌خواستند بانک ملی توسط آن‌ها اداره شود نه توسط خارجیان این‌ها احساس می‌کردند که با شرایط و امور تجاری کشور آشنایی بیشتری دارند؛ بنابراین نیاز‌های کشور را بهتر از رقبای جدید که نسبت به این شرایط و امور غریبه بودند، درک می‌کردند.
مطالعه جدید نشان می‌دهد که باد خورشیدی توسط فرایند اتصال مجدد مغناطیسی تولید می‌شود؛ یعنی زمانی که میدان‌های مغناطیسی با جهت مخالف، از کنار یکدیگر و به داخل و خارج از سطح خورشید حرکت می‌کنند. در جریان این فرایند، میدان‌های مغناطیسی اغلب شکسته شده و دوباره به یکدیگر متصل می‌شوند و ذرات باردار را از خورشید دور می‌کنند.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
اردوغان در پاسخ به مخالفت اپوزیسیون ترکیه با نامزدی مجدد وی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن‌ها برای مذاکره گردهم آمده‌اند با این وجود شش حزب نتوانستند یک نامزد معرفی کنند. آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند در رابطه با تعیین یک نامزد به توافق برسند به همین خاطر این بار شروع به بدنام کردن نامزد ائتلاف ما کرده‌اند.
در حالی‌که برخی از کشور‌های منطقه نظیر قطر و امارات که زمانی به شورشیان مخالف اسد کمک کرده بودند، بار دیگر به سمت برقراری روابط با سوریه گام برمی‌دارند، ترکیه نیز با این کشور‌ها هم‌مسیر شده است. البته باوجود حرکت آهسته دولت ترکیه به‌سمت برقراری مجدد ارتباطات دیپلماتیک با دولت سوریه بعد از حدود یک‌دهه و به‌رغم دیدار مقامات دو طرف، آنکارا، اما برای عادی‌سازی روابط با دمشق شرط گذاشت.
با مخالفت نمایندگان برای ارجاع مصوبات مجلس درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجمع تشخیص مصلحت، مقرر شد که نمایندگان پیشنهادات اصلاحی خود را درباره این طرح ارائه کنند.
استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجددا به او رای اعتماد دادند و با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقا شد.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مخالفت کرد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت کرد.
نظرسنجی جدید یواس‌ای تودی-ایپسوس نشان داد که ۵۶ درصد از رای‌دهندگان دموکرات مخالف نامزدی مجدد بایدن هستند، گرچه تجربه، دانش سیاسی و تمرکز دولت بایدن بر اتحاد آمریکا را تایید کردند.
به نظر می‌رسد هرچه زمزمه توافق هسته‌ای بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود تحرکات در میان طیف‌های اصولگرای مخالف برجام افزایش پیدا می‌کند. در مجلس برخی معتقدند که توافق باید به تصویب نمایندگان برسند و به شدت نسبت به مذاکرات نتیجه آن بدگمان هستند و احیای مجدد برجام را شکستی بزرگ برای کشور می‌دانند.
سیاستمدار مستقل در اقلیم کردستان عراق با اشاره به 13 پروننده جنجالی میان احزاب کُرد در این منطقه از مخالفت آنها با برگزاری انتخابات مجدد در برهه کنونی خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
خیزش گرد و خاک از شمال تا جنوب
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن موضوع تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته اند. اما در مورد پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها، برخی کاربران ادعا دارند که هیچ بانکی فعلا در سراسر کشور با وثیقه گذاشتن یارانه و و دیگر تضامین وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ