انگیزه تجار و صرافان در مخالفت با بانک زیاد و چندجانبه بود. آن‌ها به‌صورت مجرد، مخالف بانک نبودند و از مزایای داشتن بانک به درستی آگاه بودند؛ اما می‌خواستند بانک ملی توسط آن‌ها اداره شود نه توسط خارجیان این‌ها احساس می‌کردند که با شرایط و امور تجاری کشور آشنایی بیشتری دارند؛ بنابراین نیاز‌های کشور را بهتر از رقبای جدید که نسبت به این شرایط و امور غریبه بودند، درک می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
دیدار ابتدایی پرسپوليس در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل نعمتی در جریان است که هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری معترض هستند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
اعتراض سرمربی وزنه‌برداری به حذف برخی اوزان در اعزام به هانگژو
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
مهدی سلیمی سرپرست تیم فوتبال سپاهان مدعی شده که باشگاه تراکتور برای جذب حسین‌زاده 700 هزار دلار پول رضایتنامه داده است.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
جابه جایی کمیته اقدام ارزی از سازمان توسعه‌تجارت به بانک‌مرکزی موجب اعتراض فعالان اقتصادی شده‌است و شماری از نهاد‌های دولتی نیز از این جابه جایی خشنود نیستند. این کمیته که برای ساماندهی ارز‌های حاصل از صادرات تشکیل شده است، نخست در بانک‌مرکزی استقرار داشت، اما با مشخص‌شدن مشکلات آن به وزارت صمت و بازوی تجاری آن منتقل شد.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ