ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که ارسال مهمات خوشه‌ای به اوکراین، تنها به تشدید درگیری و خشونت‌ها در این کشور خواهد انجامید.
مقامات دو کشور آلمان و اتریش اعلام کردند که با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین مخالف هستند.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که اوکراین واجد شرایط عضویت در اتحادیه اروپا نیست.
نشریه فاینشال‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که آلمان با طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه جهت بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل مخالف اقدام عربستان سعودی برای توسعه برنامه هسته‌ای است.
باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با وجود امضای قرارداد با همراه اول اما برخی مدیران این شرکت با پرداخت پول مخالفت کرده‌اند.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که با بهای رایگان برای بلیت بازیهای لیگ برتر مخالف است.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: مصر مخالف معیارهای دوگانه و بکارگیری مساله حقوق بشر برای اهدافی مشخص است.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که استدلال دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر اینکه وی از مصونیت مطلق از دعاوی مدنی در رابطه با حمله به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برخوردار است را نمی‌پذیرد.
در نامه رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که حضور مورایس در تیم ملی چیزی نیست که با آن هماهنگ باشیم.
دفتر فدرال کارتل آلمان اعلام کرد مخالفت خود را با شرایط فراوری داده ها در گوگل اعلام کرده و انتظار می رود این شرکت تغییراتی در همین راستا انجام دهد.
دادگاهی در کانادا طی یک حکم اعلام کرد، خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی نمی‌توانند دارایی‌های دولتی ایران در کانادا را توقیف و مصادره کنند.
فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.
وزیر امور خارجه کویت تاکید کرد که این کشور مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی و سیستم قضایی خود است.
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور به دنبال تنوع بخشی به شرکای تجاری خود است، اما مناسبات تجاری با چین ادامه می یابد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
منابع لبنانی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با طرح پیشنهادی لبنان برای ترسیم مرزهای دریایی مخالفت کرده است.
وزارت امور خارجه تایوان ضمن تأکید بر حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود، با طرح پیشنهادی چین درباره اجرای مدل «یک کشور- دو نظام» اعلام مخالفت کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ