تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوچرخه سوار معلول اسپانیایی در مسابقات جهانی قهرمان شد و با وجود اینکه هر دو دست او قطع شده ساعت مچی جایزه گرفت.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
تعداد فزاینده‌ای از زنان در تلاش هستند تا با وجود مخالفت برخی از مردان، راه خود را به برترین ورزش سنتی سوئیس وارد کنند.
فن زیبایی فرنگی‌کار ایرانی در مسابقات جهانی با بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی همراه شد.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
تصویری عجیب و غریب از مسابقات نچرال ایران که از ژنتیک عجیب پسر ۱۲ساله رونمایی کردند؛ این تصاویری در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
استفن کری، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در جریان مسابقات American Century Championship، ضربه استثنایی HOLE-IN-ONE را به ثمر رساند.
استفن کری، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در جریان مسابقات American Century Championship، ضربه استثنایی HOLE-IN-ONE را به ثمر رساند.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
یکی از ورزش‌های کمتر شناخته شده، مسابقات پرش سنگ است. در این رقابت شرکت کننده باید سنگ را با قدرت دست خود روی آب پرتاب کند. در ویدئوی زیر درباره این رقابت‌ها توضیح داده شده است.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
یک جیمی جامپ در اتفاقی نادر در مسابقات جهانی اسنوکر روی میز بیلیارد رفت و با هم زدن بازی شروع به پاشیدن پودری به رنگ نارنجی کرد.
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
دومین دوره مسابقات بین المللی رالی زنان در عربستان که به مسافت ۱۶۰۰ کیلومتر و با حضور ۸۲ راننده زن برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
آن‌ها با گوش وزنه بلند می‌کنند و با دندان موتورسیکلت را می‌کشند. شرکت کنندگان در بازی‌های المپیک روستایی در هند با چالش‌های سختی روبرو می‌شوند.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
ویدیویی از مسابقات زیبایی اندام در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، فردی که از کسب مقام نخست بازمانده بود صحنه توزیع جوایز را با حرکاتی عجیب به هم ریخت.
بابا والاس و کایل لارسون پس از برخورد خودروهایشان با یکدیگر از مسابقه اتومبیلرانی ناسکار خارج شدند در خارج از پیست با یکدیگر گلاویز شدند.
در مسابقات فوتبال اتریش یک گل به خودی عجیب و کم سابقه خبرساز شده است.
مسابقات بین‌المللی کشتی شست پا در انگلیس برگزار شد. این شکل از کشتی از جمله ورزش‌های قدیمی در بریتانیا به شمار می‌آید که نخستین دوره آن در سال ۱۹۷۶ برگزار شد. این ورزش شبیه به مچ‌اندازی است، ولی با شست پا انجام می‌شود. دو حریف به ترتیب شست پای راست، سپس شست پای چپ و دوباره شست پای راست را به هم گره زده به زور‌آزمایی می‌پردازند. پا‌های شرکت‌کنندگان پیش از بازی برای جلوگیری از سرایت احتمالی قارچ یا هر نوع عفونت معاینه می‌شوند.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ