آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
عده‌ای ناشناس بامداد دیروز به دکور و پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در خیابان کاشانی اصفهان بنزین ریختند. عناصر ضد دین جریان اپوزیسیون طی هفته‌های اخیر تبلیغات بسیاری برای آنچه «تحریم محرم» می‌خواندند، داشته اند.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
بنا به گزارش یک روزنامه اسپانیا، برغم انکار دولت اوکراین، این کشور تاکنون دهها هزار نظامی خود را در درگیری با روسیه از دست داده است.
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که دولت این کشور در طراحی اقدام خرابکارانه ای که منجر به انفجار خطوط لوله گازی روسیه به اروپا شد، دست داشته است.
مواضع لندن علیه ایران به‌طرز چشمگیری پس از اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی- انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، تندتر شده است؛ روزنامه ساندی تلگراف روز ۲۵ دی‌ماه در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس نوشت که ممکن است در پس این اعدام، بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک دست بردارد.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکثریت مردم شامل طبقات متوسط که روزی می‌توانستند حداقل معیشت را برای خود فراهم کنند، اکنون با سیاست‌های دولت، به گروه پائین‌تر اقتصادی سقوط کرده و همچون سایر کم‌درآمد‌ها زیر بار له‌کننده تحریم دست و پا می‌زنند.
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم‌های روسیه ،دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
کمی هم بگذارید- لااقل در امور دلخواسته‌ی زیارت و مناسک و عواطف مذهبی- خودمان باشیم. پنج‌میلیون تومان وام زیارت اربعین امسال- تازه اگر دست دهد! - لابد سال آینده به کوپن‌سازی و سَنَدپردازی و اثبات حسن شهرت محلی و ارائه برگه‌ی برائت ازسوء سابقه و این قبیل امور خواهد انجامید!
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
موارد متعددی از این دست ناهماهنگی‌ها و تصمیمات جزیره‌ای در کارنامه یکساله دولت سیزدهم می‌توان یافت که اگر برای سال آینده مرتفع نشوند، قطعاً نظام اجرایی کشور را با مشکل روبرو خواهند کرد.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.
طی روز‌ها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود که اهرم‌های طرف غربی تأثیرگذاری خود را بیشتر از دست خواهند داد و فشار ایران بر طرف غربی سنگین‌تر خواهد شد. اگر طرف غربی واقع‌گرایی را پیشه خود کند، درخواهد یافت که توافق امروز بهتر از فرداست.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.
هرچند دولتمردان معتقد نیستند که این وضعیت ناشی از فشارهای ناشی از تحریم‌ها و اوضاع و احوال برجامی باشد ولی همه کارشناسان بر این باورند که اوضاع و احوال جاری اجتماعی و اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت اصولی و واقع‌گرایانه برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه بوده و شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث افزایش فشارهای اقتصادی به جامعه و دست کردن دولت در جیب مردم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ