مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضرر ۶۷ میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
لغو بازی بارسا-یوونتوس در آمریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
ضربه سنگینی در بازار نقل و انتقالات به چلسی وارد شد و گفته می شود که حکیم زیاش نتوانسته است تست های پزشکی النصر را با موفقیت پشت سر بگذارد.
خرید ناموفق چلسی از برایتون در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و مدیران نیوکسل در اندیشه جذب او هستند.
ضرر سنگین ورزشکاران ایران از باخت در فینال هانگژو
متاسفانه تصوری که به اشتباه بین مردم رایج شده این است که دارو‌های گیاهی اگر فایده نداشته باشند، ضرر هم ندارد. در واقع طبیعی بودن دارو را دلیلی برای بی ضرر بودن آن می‌دانند که این تصور درست نیست. به عنوان مثال مصرف بیش از حد آویشن موجب سردرد، تهوع، استفراغ، حساسیت پوستی و... می‌شود. ضمناً نمی‌توان دارو‌های گیاهی را در تمام موارد جایگزین دارو‌های شیمیایی کرد.
کنار رفتن باشگاه مطرح ترکیه ای از جام حذفی این کشور باشگاه رم را هم تحت تاثیر قرار داد.
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.
مهم نیست که دوران خود را چند قطبی یا دو قطبی بدانیم. بعید است که دورانی خوشایند پیش روی مان باشد. اندیشیدن بر حسب "حوزه نفوذ" دوباره مد شده است و به ضرر کشور‌های کوچک تری می‌باشد که خود را در تخته بازی دیگران پیاده می‌بینند.
یک متخصص تغذیه با تاکید بر تصحیح الگوی غذایی در کشور، گفت: تنها ۱۲ درصد از مردم کشور سالم و سلامت تغذیه می‌کنند و حدود ۸۸ درصد از مردم، سبک تغذیه و عادات غذایی ناسالمی دارند.
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
تیم فرمول یکی فراری ممکن است در سال 2023 به دلیل خروج دو حامی مالی با ضررهای مالی جدی مواجه شود.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، اعلام کرد سود ۹ ماهه این شرکت درپی انتقال داراییهایش در آلمان که کنترل پالایشگاه نفت بزرگ روسی را به دست گرفت، کاهش پیدا کرده است.
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی از واکنش‌ها نسبت به درگذشت یکی از هموطنان زن در چند روز اخیر افزود: غرب در موضوع زن همیشه دارای استانداردهای دوگانه است و در هر موضوعی که به ضرر آن باشد هیچ موضعی ندارد.
نزدیک به دو ماه از نامه رضا درویش به کارگزار پرسپولیس برای توقف فعالیت اقتصادی این شرکت در قبال سرخپوشان پایتخت می‌گذرد.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی و صدور ضمانت نامه‌های بانک گردشگری در سال 1400 در مقایسه با سال 99 به ترتیب 108 و 205 درصد افزایش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ