در شرایطی که قرار است از کیت تیم ملی رونمایی شود که گفته می شود پیراهن ملی پوشان، همان کیت فوتی هدلاینز خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
باشگاه پرسپولیس هیچ نامه ای برای ترانسفر بازیکنان خود دریافت نکرده است.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
وکیل دیگو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین چند پزشک را متهم قتل او اعلام کرد.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
پدر من سرحال بود، تست می‌داد، تمرین می‌کرد. یادم است وقتی در اسلواکی بود هم می‌گفت چند مرتبه در خیابان بعضی‌ها به او حمله کرده بودند و اتفاقاتی از این دست رخ داده بود. مادرم همیشه می‌گوید من می‌دانم بیماری ناصر طبیعی نبود، او را بیمارش کردند.
سرپرست مس کرمان انتقادات تندی را متوجه اتفاقات چند وقت اخیر کرد و مدعی شد شرایط به شکلی است که تمایل و اقداماتی برای بقای نفت آبادان در آن دیده می‌شود.
بازیکنان پرسپولیس در تمرینات پیش از دربی تهران بسیار باانگیزه هستند.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند شایعات گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
جو بایدن گفت: تشخیص داده شد که من مبتلا به بیماری هستم، آن‌ها مجبور شدند چند بار بالای سرم را بردارند تا ببینند آیا من مغز دارم یا نه!
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
رسیدگی به پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی به درازا خواهد کشید و ممکن است چند سال بعد محکومیت قطعی این باشگاه اعلام شود.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده مدرسه فوتبال مشهد هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندان خود نشدند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه و چند فریم از ورزشگاه فولاد آره‌نا، اعلام کرد که قصد شکایت از این باشگاه را دارد.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
هانس نیمان، شطرنج‌باز جنجالی چند هفته اخیر، می‌گوید چند نفر در همه شرایط او را دنبال می‌کنند.
هانس نیمان، شطرنج‌باز جنجالی چند هفته اخیر، می‌گوید چند نفر در همه شرایط او را دنبال می‌کنند.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و پس از او نیز سادیو مانه و وینیسیوس قرار دارند.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.
یک مقام وزارت خارجه ادعای وال استریت ژورنال را تایید نکرد و گفت: با توجه به ادامه بحث‌ها درباره چند موضوع مهم باقی‌مانده، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن توافق در وین سخن بگوییم.
باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکرات جاری در وین با ادعای اینکه ما همچنان در نقطه مشابه چند ماه گذشته خود هستیم، گفت: ظرف یکی دو روز آینده درک بهتری از مذاکرات بدست خواهیم آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ