بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشور‌های دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سودان از کشته شدن شماری از افراد از جمله چند نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در شرق این کشور خبر می دهد.
انفجار یک بمب کنارجاده ای در مسیر نیروهای سوری به کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شد.
بر اثر وقوع سیل در ایالت نیویورک آمریکا یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر نیز مفقود شدند.
آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
بر اثر تداوم گرمای شدید هوا در چند روز گذشته در برخی از ایالت‌های شمالی هند بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
۹ نفر از عمره‌گزاران پاکستانی از جمله چند زن و کودک بر اثر سانحه تصادف در مرکز عربستان جان خود را از دست دادند.
جاری شدن سیل در جازان عربستان موجب جان باختن چند شهروند عربستانی شد.
بر اثر انفجار مهمات نظامی به جا مانده از متجاوزان سعودی در الحدیده و حمله توپخانه ای آنها به صعده، یک شهروند یمنی به شهادت رسید و چند نفر هم زخمی شدند.
یکی از داغ‌ترین پرسش‌ها در تاریخ پژوهش پیرامون نئاندرتال‌ها این بوده که آیا آنان خالق آثار هنری بوده اند یا خیر. در چند سال گذشته اجماع نظر بر این بوده که نئاندرتال‌ها گاهی اوقات خالق هنر بوده اند. با این وجود، رفتار نئاندرتال‌ها مانند روابط آنان در دو انتهای درخت تکاملی میمون انسان نما (هومینوئید)، شامپانزه‌ها و هوموساپینس‌ها از نظر فرهنگی از گروهی به گروه دیگر و در طول زمان متفاوت بود.
یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب جنین واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا در مبتلایان به HIV که تحت دارو درمانی قرار داشتند و به درمان هم پایبند بودند، شبیه به جمعیت عمومی است.البته خیلی از عوامل دیگر هم باید در این زمینه بررسی شود؛ به عنوان مثال بیمار مبتلا به HIV اگر بیماری زمینه‌ای دیگری مانند دیابت یا پرفشاری خون و... داشته باشد، این‌ها هم باید در محاسبات به کار گرفته شود؛ چون تاثیر خود را بر بیماری خواهند گذاشت؛ بنابراین باید مجموعه عوامل بررسی شود.
گمانه‌زنی قلعه لمبسر الموت که در متون تاریخی به کلید قلاع گیلان ملقب است به منظور حفاظت و مرمت این اثر تاریخی انجام شد در این گمانه زنی چند کاشی رنگی نیز کشف شده است.
سازمان حشد شعبی عراق از زخمی شدن چهار نیروی خود و کشف و انهدام چند تونل و مقادیری مواد منفجره تروریست های داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
وبینار تخصصی «اثر تابش‌های فضایی بر روی عایق‌های حرارتی چند لایه» روز دوشنبه، تاریخ ۲ آبان سال‌جاری در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.
فعالان محیط زیست در برلین در اعتراض به فقر و سرما و تغییرات آب و هوا روی اثر چند میلیون دلاری کلود مونه پوره سیب زمینی پاشیدند.
در شرایطی که چند روز از این درگیری گذشته، اما آثار ضربات فکری روی صورت فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال همچنان مشخص است.
محمد صادق معتمدیان گفت: ۱۱۲ واحد مسکونی در اثر زلزله خوی کاملا تخریب شد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۱۲ واحد مسکونی در اثر زلزله خوی کاملا تخریب شد.
فرو ریختن پلی در ایالت آمازوناس در شمال غربی برزیل، چند کشته و شمار زخمی برجای گذاشت.
منابع سوری از حمله پهپادی ترکیه به شمال سوریه و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
بر اثر وقوع درگیری در مرز میان دو کشور افغانستان و ازبکستان، ۳ غیرنظامی کشته و تعدادی از افغان ها هم مفقود شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ